Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sprins schreef:Les nemen is een mogelijkheid.. maar mennen is niet erg moeilijk.. zeker niets als je een paard hebt dat al beleerd is.
Wel is belangrijk dat je dan zeker weet dat hij/zij heel braaf is voor de wagen!
minajtje schreef:daar vergis je je in, als je paard echt heel braaf is misschien.. ik dacht dat je een menbewijs nodig had om de weg op te mogen? maar ik weet het niet zeker?
sprins schreef:Les nemen is een mogelijkheid.. maar mennen is niet erg moeilijk.. zeker niets als je een paard hebt dat al beleerd is.
Wel is belangrijk dat je dan zeker weet dat hij/zij heel braaf is voor de wagen!
lauliej007 schreef:Ik hoef geen les maar wil graag weten wat de hulpen zijn de stemhulpen de teugelhulpen etc. Ik ken de menclub joure er is nog een menclub in de buurt mijn pony staat daar vlakbij. De bedoeling is wel om daar uiteindelijk te gaan lessen maar ik kan moeilijk zelf voor de kar gaan staan en me pony op de bok zetten haha
lauliej007 schreef:Hij is heel braaf voor de kar en ik blijf voorlopig eerst in de bak dus ga nog niet over de weg
zullen we ook een beetje aardig blijven tegen elkaar? Mennen is ook niet moeilijk dat weet ik wat ik me alleen af vraag is welke hulpen ik moet gebruiken. Alleen als je me daarmee kan helpen graag reageren anders niet dank u
Sabinee__ schreef:Ik ben wel van mening dat je niet perse les hoeft te volgen bij een vereniging oid.
Ik heb namelijk niet betaald les gevolgd bij een manege oid, maar van gewoon de eigenaresse.
JoyCiej007 schreef:Sabinee__ schreef:Ik ben wel van mening dat je niet perse les hoeft te volgen bij een vereniging oid.
Ik heb namelijk niet betaald les gevolgd bij een manege oid, maar van gewoon de eigenaresse.
Nee, maar TS hoeft helemaal geen les, die wil alleen wat stemcommando's weten, dan komt 't vanzelf allemaal wel goed.
Want hej, mennen is immers hélemaal niet 'moeilijk', en pony is toch wel heel braaf
lauliej007 schreef:Mensen ik vraag alleen maar om de HULPEN niet om ander ongevraagd goedbedoeld advies ik ben geen 16 meer ik weet wat ik doe maak je daar maar geen zorgen over dank u
JoyCiej007 schreef:lauliej007 schreef:Hij is heel braaf voor de kar en ik blijf voorlopig eerst in de bak dus ga nog niet over de weg
zullen we ook een beetje aardig blijven tegen elkaar? Mennen is ook niet moeilijk dat weet ik wat ik me alleen af vraag is welke hulpen ik moet gebruiken. Alleen als je me daarmee kan helpen graag reageren anders niet dank u
*gaat op d'r handen zitten*
Als je het zó doet, moet 't zeker goed komen.
[ Video ]
lauliej007 schreef:StalNollie schreef:maak ik me dus wel zorgen om.. dus vanaf hier verder geen advies als ervaren iemand erbij halen.. alles moet geleerd dat zeker maar ga niet zelf lopen prutsen niet voor jezelf maar voor je paard en voor andere weggebruikers
Weggebruikers in een rijbak?
Sabinee__ schreef:lauliej007 schreef:Mensen ik vraag alleen maar om de HULPEN niet om ander ongevraagd goedbedoeld advies ik ben geen 16 meer ik weet wat ik doe maak je daar maar geen zorgen over dank u
TS, lezen is ook een vak.
ER ZIJN GEEN UNIVERSELE HULPEN DIE VOOR ALLE PONNIES HETZELFDE BETEKENEN VOOR DE KAR