Over een tijdje laat ik nog een keer naar het tuig kijken en hoe de sulky erachter hangt, ik weet niet of ik er helemaal tevreden over ben. Ik heb het tuig op maat laten maken door iemand die hier verstand van heeft en haar destijds samen ook ingespannen. Het bontje zit nog om de neusriem omdat ze een tijdje geleden nog een wondje/schuurplekje had, wat nu al weg is maar ik ben vergeten het eraf te halen, dit doe ik de volgende keer wel. Er zijn niet veel foto's van het losrijden, maar dat hebben we uiteraard wel lang genoeg gedaan.
Ik weet dat Kim te dik is, daar was ik tot kort voor de herfst mee bezig en toen was ze netjes afgevallen, door het voer wat ze s'winters krijgt is ze helaas weer aangekomen.. ik zie het niet zitten om nog op ander voer over te gaan dit jaar dus ik laat het even zo, na de winter is ze er toch weer vanaf. Volgend jaar gaat ze op ander voer.
1. Meet Kim, mijn 7,5 jarige mini.

2.

3. Losrijden

4. Drafje, wel wat op de voorhand.

5. Wat Kim doet als ze het wat moeilijker krijgt..

6. Tussendoor even stappen.

7. Galopje

8. Idem

9.

10. Draf

11. Met wat meer vaart galoperen.

12.

Wees een beetje lief voor ons, commentaar en tips heb ik graag, maar het liefst opbouwend. Ik vind het al heel wat dat ik weer een foto topic 'durf' te openen aangezien ik dit een lange tijd niet heb gedaan.