Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elinaa11 schreef:Qimm schreef:
dankje!!
1000 maal dankje !
misschien kunnen we iets kopen , ook al denk ik niet dat ze dat gaan doen...
het is een toffe vriendin , maar wat paarden betreft niet..
Elinaa11 schreef:Mijn vriendin wil wel eens longeren , maar ze doet maar een half rondje en kijkt dan naar je.
Als ze longeert jaagt ze wat met haar zweepje of uiteinde van haar lijn , maar het doet het beesie niks.
Hij blijft staren , of hij doet hysterich , loopt naar achter en steigert.
Als ik hem longeer , dan jaag ik hem naar voren als ze steigert , want het mag gewoon niet.
Ze heeft nergens pijn , maar dit is gewoon domheid. (denk ik dan he)
Ik heb nog nooit(en me vriendin ook niet) normaal kunnen longeren
Of dit gebeurd , of er oet iemand mee rennen.
Longeerpiste hebben ze niet , alleen een bak dat de weide ook is , maar wel met juiste afmetingen en draad er omheen.
Het gaat om een draver merrie.
Sheran schreef:Bedoelt de eigenaar dan niet gewoon dat hij liever niet heeft dat jullie longeren? Ik als eigenaar zeg ook wel eens 'laat maar', met als onderliggende gedachte: dit wordt niks, ik doe het liever zelf
senna1234 schreef:Elinaa11 schreef:Mijn vriendin wil wel eens longeren , maar ze doet maar een half rondje en kijkt dan naar je.
Als ze longeert jaagt ze wat met haar zweepje of uiteinde van haar lijn , maar het doet het beesie niks.
Hij blijft staren , of hij doet hysterich , loopt naar achter en steigert.
Als ik hem longeer , dan jaag ik hem naar voren als ze steigert , want het mag gewoon niet.
Ze heeft nergens pijn , maar dit is gewoon domheid. (denk ik dan he)
Ik heb nog nooit(en me vriendin ook niet) normaal kunnen longeren
Of dit gebeurd , of er oet iemand mee rennen.
Longeerpiste hebben ze niet , alleen een bak dat de weide ook is , maar wel met juiste afmetingen en draad er omheen.
Het gaat om een draver merrie.
Je schrijft letterlijk dat jullie het doen..
liekec schreef:Dat is ook iets wat je moet opbouwen. Dus eerst een week echt aan het hoofd meelopen, dan een week een meter verder weg, dan weer een week+meter verder en zo door tot je aan het eind van de longeerlijn staat.