Gisterenmiddag hebben Jesse (Jessetjuhhh) en ik heerlijk gespeeld en genoten met onze shetlanders Macho en Flip! Eerst hebben we van elkaar
foto's gemaakt, toen heeft mijn moeder van ons wat duo-training foto's gemaakt. Ik ben zo blij met het resultaat, dat ik de foto's zéker in een
topic wil zetten!

Jesse en ik zijn sinds 1 April officieel een showteam genaamd Nalanta. Onze nieuwe, officiele website is onderweg en sinds 1 april hebben we al
enkele te gekke optredens samen mogen doen! Flip is een shetlanderruin en Macho is een hengst, ze kunnen onwijs goed met elkaar. Flip heeft
ongeveer één maand bij Jesse op stal gestaan, zodat hij lekker met Macho kon klieren en zo wat overtollige kilo's kwijt kon raken. Nu staat Macho
voor een klein tijdje bij ons, het is zo'n tof stel geworden dat het lastig word ze weer uit elkaar te moeten halen haha.....

Flip en Macho zijn een tijdje niet echt getraind, omdat ze al zoveel met elkaar speelden en dus niet zo énorm veel behoefte hadden aan nog meer
inspanning.

De shetties!

Jambette op het blok!

Beide zittend en de Jambette!

Nogmaals op het blok.

Flip kent het bokken op commando, maar als ik hem enkel vraag om 'zich klaar te maken' voor het bokken, gebeurd er dít!

Ik oefen dit nu ook als ik dichtbij hem op mijn knieeen zit, wie weet komt er ooit een échte Levade of iets moois in die richting uit!

Macho geeft 'n kus

En nu misschien wel de gaafsten van die dag, foto's van ons vieren samen... Ben er zo blij mee!

Bedankt voor het kijken!

Jesse & Eva