Echt respect dit!
Hopelijk gaan we dit niveau allemaal ooit bereiken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikke schreef:Ben ik dan echt de enige die totaal niet onder de indruk is???
Het gaat mij niet om het getoonde als graad van africhting (of het gebrek daaraan!!) maar het feit dat ik geen van de getoonde paarden zie lopen op een manier die het het paard mogelijk maakt de ruiter op een verantwoorde wijze te dragen en onder de ruiter te lopen op een wijze die GEEN schade doet aan het paard, met name op de lange termijn!
Verdoep je eens in de biomechanica van een paard; eens kijken hoe geweldig je het dan nog vindt........
nomarjet schreef:ikke schreef:Ben ik dan echt de enige die totaal niet onder de indruk is???
Het gaat mij niet om het getoonde als graad van africhting (of het gebrek daaraan!!) maar het feit dat ik geen van de getoonde paarden zie lopen op een manier die het het paard mogelijk maakt de ruiter op een verantwoorde wijze te dragen en onder de ruiter te lopen op een wijze die GEEN schade doet aan het paard, met name op de lange termijn!
Verdoep je eens in de biomechanica van een paard; eens kijken hoe geweldig je het dan nog vindt........
Wat is volgens jouw dan wel goed ?
Ik vind de filmpjes wel bijzonder! Daar heeft vast wel veel tijd in gezeten.
[***] schreef:@ ikke : welk niveau heb je het dan over?
Heb je mijn eerdere reactie ook gelezen? Dit is een freestyle-filmpje, ik vergelijk freestyle met bakhobbelen of boshobbelen, gewoon lol met je knol. De finesse-levels gaan over het meer dressuurmatige werk (en dan wil level 4 nog niet zeggen dat je grandprix rijdt).
Wendy schreef:@ikke: zoals ik al zei, je kijkt met de verkeerde bril. En nogmaals de vraag; laat dan eens wat zien wat jij mooi/goed vindt.