Naast mijn vriend en verhuizing van mijn ouders was voor mij een super groot plus punt en dat is de natuur om lekker in te gaan mennen.
Wat is het toch prachtig hier, dit wil ik dan ook graag met jullie delen

We zijn er klaar voor

Omdat ik nog geen stal kon vinden had mijn vriend een stukje bij zijn huis afgezet, zo te zien hadden ze hier geen probleem mee!

Al snel werd rivaldo voor gesteld aan mijn eigen kalfje

En kwam mijn kitten ook kennismaken

Ook de eerste ritjes werden gereden in het natuurpark kampina.

Maar natuurlijk moest ook de oisterwijkse bossen gereden worden

Als ik niet heel veel tijd heb of het snel donker wordt ga ik ook vaak tussen de akkers rijden.

Mijn huisgenootje wilde wel is mijn pony's zien zo ging ik met rivaldo naar huis en mocht hij even lekker eten in de tuin

Sinds 2 weken staan mijn paarden op dit tijdelijke paleisje (door omstandigheden, maar super blij mee) , met een heerlijke uitloop met stal waar ze kunnen schuilen. Zo kan ook het landje bij mijn vriend wat bijgroeien.

Omdat ik veel over de Loonse Drunense duinen hoorde, zijn wij zaterdag er wezen rijden, wat is dat daar prachtig zeg!

Dit was ons avontuur tot nu toe en hoop dat ik nog lang met mijn shetten hiervan mag genieten.
Ook wedstrijden staan weer in de planning, na een jaar er uit geweest te zijn, mis het enorm!
Bedankt voor het kijken!