Wedstrijd ging K*T! Maar ik denk niet dat ik het de ponys kwalijk kan nemen gezien ik zoiezo met Buck bijna niet getraind heb en het Lizzy haar eerste keer was buiten dat is ze net 3 en loopt ze nog niet zolang voor de wagen.... De dressuur was Lizzy enorm traag ze was al moe door alle indrukken en snel afgeleid, comentaar van de jury enorm leuke pony een echte binnenkomer mist alleen nog veel kracht en slingert nog buiten dat meer voorwaarts. Daarna Buck die vind er geen donder aan dat dressuren en was ook niet vooruit te branden, commentaar van de jury je pony heeft er geen lol in en mag wat meer voorwaarts van achter en voor opvangen verder enorm leuk beestje maar te klein om alles bij te kunnen benen hij vroeg zijn stokmaat nog haha!
Toen de vaardigheid, ging echt supergoed met Buck en als 1 van de weinige was ik foutloos. Ik mocht de barage rijden en toen en toen werd Buck fanatieker hij vind dit spelletje zo leuk en ik ook en gingen iets te fanatiek de bocht door we klapte om... Snel kar rechtop gezet en door geraced maar je mag niet na een val op te grond te hebben gekomen nog verder dus ik kreeg een Dtje.. heel jammer dus.
Toen Lizzy die werd ook enorm fanatiek maar ze is nog moeilijk te sturen, ze werd sterk en trok haar eigen plan ze ging soms dwars door mijn hulp heen en ging de andere kant op waardoor ik voltes moest maken en dat kost tijd. Ik had uiteindelijk maar 1 balletje maar wel buiten de tijd door alle voltes wanneer ik haar niet kon sturen. Ik kan het haar niet kwalijk nemen het was een goede ervaring voor haar volgende keer beter.
Kortom een leerzame dag, maar het mijn dag was het niet..
Pony's daarna op stal gezet met een heerlijke bak slobber!
Dan nu de foto's:
Lizzy net uit de trailer, zo'n gaaf ponytje zo!!

Dressuur van Lizzy:
Eerst nog even inrijden dit maar heel kort gedaan.

in de ring:

Buckje dressuur:
Tijdens inrijden hulp van stalgenootje die heel lief kwam voorlezen.

en in de ring achter de teugel gekropen.. hij vind het moeilijk zijn hoofd te blijven dragen.
http://i1071.photobucket.com/albums/u51 ... 92d23b.jpg

Toen de vaardigheid het leukste spelletje!!

Buck:

En nog even een bedankje aan mijn super groom Romy (Ymor) die super geholpen heeft gister.