Waar starten jullie dit seizoen jullie indoor marathons?
Ik wil dit jaar voor de eerste keer indoor starten (mits ik groom geregeld krijg), maar in het noorden zijn weinig marathons. Weten jullie een aantal?
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 31-08-12 21:09
Indoormarathon in Utrecht ben ik aanwezig als groom. Verder waarschijnlijk ook in Nijkerk. En de rest is nog niet gepland, vast ook nog wel in Zwartewaal. Al zie ik die nog niet op de kalender staan. Anders plannen we nog wel wat anders denk ik.
Voor ons niet, vandaar dat ik deze noem. Maar er zijn er vast genoeg in dichtere omgeving te vinden. Gewoon simpel Google op indoor marathon en Friesland geeft bijvoorbeeld al dit: http://www.manegedehjouwer.nl/indoor_marathon.html Ik heb geen idee wat voor jou wel/niet te doen is qua afstand.
tallechie
Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-12 21:32
Direct in mijn omgeving niet, zeg maar op een uur rijden Maximaal 1,5 uur. Moet namelijk met twee auto's heen, moet wel leuk blijven.
Haskehorne is voor mij wel goed te doen. Die schrijf ik op.
In Friesland heb je verder nog Burgum, Franeker, Sonnega, Harich en volgens mij zijn er nog wel meer.. Startlijsten.nl in de gaten houden zou ik zeggen.
Ik doe indoor nijkerk mee met tweespan pony. Ook 20 oktober menspektakel.nl apeldoorn.
En uiteraard ergens in februari indoor laag-soeren. En leusden ergens in december
Poeltje
Geplaatst: 31-08-12 22:46
Sowieso de Veilig mennen competitie in Noord-Holland (http://www.indoormarathon.nl) Verder nog indoor Arnhem, Laag-Soeren, Kootwijkerbroek, Nijkerk, Leusden, Oenkerk, Franeker, Houten en vast nog wat indoors die ik vergeet
janouk
Geplaatst: 01-09-12 06:45
Net als Poeltje starten wij in de indoormarathons Noord Holland. Te beginnen bij de outdoor indoormarathon Hoofddorp 30 september.Thuiswedstrijd. Welke andere wij meerijden, hangt af van onze wedstrijdplanning voor de winter. Daar heb ik nog niet naar gekeken. Ik wil dit jaar ook nog een aantal wedstrijden onder het zadel starten.
Ik wil ook de competitie in Noord-Holland starten. In het tandem was de bedoeling, maar waarschijnlijk word de 1e enkelspan omdat m'n voorpony er even tussen uit is.
Letsdunit
Geplaatst: 01-09-12 09:44
http://www.indoormarathon.nl start ik tweespan en ik wil er nog wat doen in Friesland. Nijkerk ziet er ook wel erg leuk uit. Oja en Warmenhuizen is altijd gezellig.
Zie in je onderschrift dat je vandaag ook naar Assen moest, hoe is het gegaan?
Hier 176 en 177 in de B. Vond dat er erg lage punten tussen zaten, dus of er werd slecht gereden of er werd streng gejureerd..... Verder helaas net 1 balletje op de laatste hindernis. Maar ik had de barrage ook niet opgeschreven, dus wat dat betreft kwam het wel goed uit
Sorry, zo ver had ik nog niet eens gekeken, zolang de mijne niet door de waterbak wil dan ga ik niet officeel marathon starten
Hier nu 3e wedstijd gereden, en vond dit wel een mooie wedstrijd tussendoor. Aangezien de laatste al weer eind Juni is geweest. Volgende geplande wedstijd is al weer indoorseizoen.....
Utrecht, wil wel meedoen maar weinig info.. is marathon nou beide dagen of...? Heb nml vrijdag bbq met de club, heb me nog niet ingeschreven voor de bbq avond maar wil opzich wel gaan maar wil ook weten hoe dat zit 5,6 okt utrecht?
Ik heb gemaild met Utrecht, maar dit is afhankelijk van deelname. Niet erg handig dus, want dit is gewoon iets dat je moet weten bij inschrijven.. Maar toen dachten ze aan enkelspan paard en tweespan paard op vrijdag laten starten. Ik heb maar alvast de vrijdag vrij gevraagd van werk. En dan hopen dat het niet voor niets was.