Vol enthousiasme willen we een nieuw evenement presenteren:
EquiDay Advanced!
Op 13 oktober gehouden op het KNHS-Centrum in Ermelo.
Een leerzame seminar over de psychologie en achtergrondinformatie rondom Natural Horsemanship. Met 1 uur durende demo's en lezingen over diverse onderwerpen, gepresenteerd door bekende en ervaren NH-instructeurs.
Kijk mee bij de les over Horsenalities, gegeven door ****sterren Parelli-instructeur Walter Gegenschatz. met een level 4 en level 3 student. Volg ook de interactieve les van deze Zwiterse instructeur: springen en fun! Ervaar zelf hoe clickertraining werkt, tijdens een publieksworkshop van Inge Teblick. Zie hoe een paard met trailertrauma's zijn angsten overwint door Roos Van Kappel. En ontdek hoe dressuur en Natural Horsemanship hand in hand kunnen gaan, tijdens de demonstraties van Liesbeth Jorna en Noor Tanger.
Gelijklopend met het demonstratie-programma worden er diepgaande lezingen gegeven in een aparte ruimte. Onderwerpen die besproken zullen worden zijn onder andere: - de veelbesproken Game Of Contact van Parelli - Natuurlijk weidebeheer - Dressuur en houding Volg gratis een miniworkshop met teugelsimulaties.
Dit programma is nog niet compleet, hou onze website en dit topic in de gaten!
En uiteraard zullen er rondom de showpiste kramen staan met standhouders met NH-gerelateerde produkten en diensten. Een buitenkans om op een dag kennis op te doen over zoveel verschillende onderwerpen!
Het show/lezingprogramma duurt van 10 tot 17.30 uur.
De toegangsprijs voor EquiDay Advanced is 25 euro. Dit inclusief alle demonstraties en lezingen/workshops. Gratis parkeren.
Kaarten zijn te koop op onze website: http://www.equiday.nl (uitsluitend voorverkoop tot 6 oktober, en OP=OP)
Kijk op onze website voor een uitgebreide informatie over alle demonstraties en lezingen zodat je vooraf je dag kunt indelen. We werken de website regelmatig bij met nieuwe informatie.
Vragen kun je hier stellen of via info@equiday.nl We zien je graag op 13 oktober op EquiDay Advanced!
BloodElf
Geplaatst: 28-08-12 21:56
Onze kaarten zijn al besteld, ga samen met een vriendin! Zin in!!
Eveline en ik hebben het idee dat deze prijs zeer redelijk is voor wat we bieden. Het is een uitzonderlijke kans om zoveel verschillende kwaliteits-instructeurs op 1 dag bij elkaar te zien! We hebben ook een beperkte toegang om iedereen een zitplaats te kunnen garanderen. Uiteraard zijn alle lezingen, workshops en demo's in de entreeprijs inbegrepen
Ik ben er ook bij! Wederom met stand, aangezien Equiday in april zo goed is bevallen! Kijk weer uit naar een gezellige dag!
sandra83
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-12 22:14
het definitieve programma is bekend! inclusief de tijden!!! 10.00-11.00 uur Walter Gegenschatz, over Horsenalities. 11.00-12.00 uur Inge Teblick met publieksworkshop clickertraining 12.00-12.30 uur pauze 12.30-13.30 uur Anne Muller, over Balans en teugeldrukmetingen 13.30-14.30 uur Roos van kappel met trailerladen 14.30-15.00 uur pauze 15.00-16.00 uur Liesbeth Jorna met Dressuur en horsemanship 16.00-17.00 uur Walter Gegenschatz over "jumping with fun!". 17.30 uur Afsluiting
Het lezingprogramma is als volgt. De tijden zijn wat apart, maar dat is om iedereen te tijd te geven te wisselen van lezing naar demo en andersom. 12.10-13.10 uur Vanda Oosterhuis met een workshop Centered Riding 12.25-13.25 uur Anna de Winter met een workshop horsenalities 14.55-15.55 uur Bioron met biologisch weidemanagement.
De hele dag door geeft Liesbeth Jorna gratis workshops met teugelsimulaties.
Je hoeft je nergens voor in te schrijven en we garanderen een zitplaats. De voorverkoop sluit zodra het aantal van 450 is bereikt. En sowieso op 11 oktober. Dus wees er op tijd bij.
Eveline en ik zijn in elk geval erg enthousiast over alle instructeurs die we bij elkaar hebben weten te krijgen.
Voor een uitgebreide uitleg per demo en lezing en een lijst met alle standhouders, kijk op onze website: http://www.equiday.nl
Maureen95
Geplaatst: 08-10-12 11:50
ik ben er ook bij! heb er zinin !
Silence
ik ben eigenlijk van plan om lekker als 'mezelf' te gaan, dus ik heb mijn bedrijfsjas niet aan. Blauwe rugzak en groen/grijze lange jas met blauwe sjaal. Ook ben ik erg lang Kom gerust hallo zeggen! Leuk!
ik heb morgen deze jas aan:http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&tbm=isch&tbnid=X5NwlvsYInP3bM:&imgrefurl=http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php%3Ff%3D69%26t%3D1449284&docid=_uVkf5aUiyaGKM&imgurl=http://shop.reiterhofcuxland.de/rc123/img/p/886-1832-thickbox.jpg&w=800&h=600&ei=q154UP-IIoqq0QWNiIGABw&zoom=1&iact=hc&vpx=1074&vpy=159&dur=574&hovh=194&hovw=259&tx=150&ty=90&sig=105150066551737618948&page=1&tbnh=137&tbnw=183&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:5,s:0,i:87&biw=1366&bih=645 maar dit ben ik niet wij zijn er om 10 uur bij walter gegenschmids of zo . (weetn iet hoe ik die naam moet zeggen. mar ik ben tussendoor ook op bokt dus ik geef mijn locaties wel evedoor