Ik kreeg haar (met wat moeite) een rondje in draf, toen liet ik haar stappen voordat ze dit zelf ging bepalen. Ze zakte met haar hoofdje naar beneden, zo cute! Ik draaide me met de rug naar haar toe, en stak mijn hand naar achter, en ik voelde een klein kriebelneusje! En toen ik ging lopen, volgde ze me! (jeej gelukt!). En als ik nu de wei in loopt komt ze gezellig naar mij toe lopen! (en dan komen haar 3 shetlander vriendinnetjes ook nog eens eraan gelopen). Maar, ze accepteert mij als de leider! Ze is serieus de liefste Shetlander die ik me kan voorstellen. Ze is nooit eigenwijs (misschien heel af en toe maar het is wel lollig
)Dit wou ik graag vertellen over mijn verzorgshet!
*Ik heb hiervoor een longeerzweep gebruikt, anders wil ze niet lopen, dit wist ik van tevoren al.

) Wat kun je voor kwaads doen met een join up? Ik kom eigenlijk heel erg vaak naar die (pension)stal toe, en ik ben het afgelopen jaar bezig geweest met de 4 shetjes daar. (mijn verzorgpony is wel van de eigenaresse van de pensionstal hoor
De 2 kleinste komen inmiddels heel schattig galopperend naar mij toe en Polly (verzorgpony) draaft/stapt. De laatste komt er nogal rustig aan aangezien ze iets met haar longen heeft gehad en al 25 is. Ze is hartstikke lief tegen mij, heb ook wel een hoop dingetjes met haar gedaan