Jeetje wat was Sita gemotiveerd gisteren! Ondanks dat het zo warm was had Sita energie voor 10, en door alles actief te belonen werd ze steeds gemotiveerder, wat ook goed terug te zien is in de foto's! We hebben de dag ervoor een begin gemaakt met de berggeit, die met een balkje op commando stond. Gisteren nog een keer geoefend, en ze snapt m nu ook al zonder balkje! Jeetje wat ben ik trots op mijn merrie

1. Eerst de berggeit geoefend met een balk / buis. Ze deed het keurig.

2. De beste foto van de berggeit zonder balk, en jeetje, mevrouw gaat uitsloven!

3. Aangezien ze zo onwijs gemotiveerd was had ze 2 superhoge steigers laten zien, die training!

4. Jambettes gaan steeds beter, ze houdt haar been al echt op haar plek

5. Het overspringen gaat ook onwijs goed! (Ze springt van haar linker been op haar rechter been, en zo herhaalt het zich

6. Het liggen zit ook duidelijk vooruitgang in. In plaats van een paar rondjes te lopen lukt het nu om haar vrijwel meteen te laten liggen.

7. Overdrijven is ook en vak. Sita houdt haar been nu steeds hoger en langer op het zelfde punt in de lucht!

8. Een beetje gymnastiek!

En wat me zojuist is opgevallen toen ik het topic in elkaar zette..... Ik heb niet verwacht dat we ZO veel vooruitgang hebben geboekt! PROUD

Robin