BAALT dat dit een screen is... en of ik zo'n foto wil laten uitvergroten!
Afgelopen weekend bleef Nienke (Jnawa_Nienke @ bokt) bij mij slapen en ze heeft ENORM gaaf gefilmd zaterdagavond!

De zonsondergang was zó mooi, hier hebben we gebruik van gemaakt door op een zomerse manier te filmen, namelijk met tegenlicht
terwijl je het 'onderwerp' nog wel heel mooi blijft zien. Zeg nou zelf; de vliegjes, de scherpte-diepte, alles... Ik vind het zó te gek
geworden, wow!

*Het is gefilmd met de Canon EOS 7D en als objectief de Canon 70-200 2.8 NON IS. Nienke heeft een statief gebruikt, ik zoek nog naar
een éénpootsstatief zodat dat schokkerige er ook uit is.

*Ik heb voetbalschoenen aan zodat ik kan rondrennen zonder dat ik met scherpe bochten op m'n plaat ga.

Shilas - haflinger - 11 jaar - v. Wairan - 1.56 meter - dominant/leergierig/showpaard/snel van z'n stuk gebracht/trots - ik train hem nu 4
jaar. En voor diegenen die denken; "wát hangt eronder?" Shilas schacht altijd uit als hij op z'n gemak is of iets prettig vind. Hij doet het
ook met borstelen, knuffelen en dus ook met vrijheidsdressuur. Heel veel ruinen/hengsten vertonen dit gedrag met VD, het is misschien niet
héél smakelijk maar 't is een goed teken.

Eerst wat screens uit 't filmpje, voor de luie 'filmpje duurt te lang ik kijk niet' bokkers.

Kus!

En het filmpje! Je kunt 'm op 720HD zetten, zéker doen.

Bedankt voor het kijken,
laat je een berichtje achter?
Shilas & Eva