Blacky heb ik nu sinds, 28-10-10 ik ben supersupersupersuper trots op hem. Sinds een half jaar of iets langer zijn we bezig met VD en het gaat echt super goed.
Hij kan, achteruit, volgen, draaien, jambette, steigeren, flemen, spagaat, begin buiging, liggen en shake.
Ik heb echt het idee dat sinds dat we met VD zijn begonnen onze band met de dag sterkerder (dit is geloof ik niet helemaal nederlands

En gisteren heeft hij dat wel even bevestigd! Hij ging liggen op 'commando' (het commando zit er nog niet helemaal goed in vandaar die aanhalingstekens) en daarna vroeg ik hem op plat te gaan liggen op mijn schoot, en hij deed het!

Het voelde zo vertrouwd zo goed het was echt fijn om hem even zo bij me te hebben. Hij ontspande zich helemaal en viel zelfs stukjes in slaap.

En toen ik de foto's zag, pffff kreeg helemaal tranen in mijn ogen! Wat wij samen wel niet allemaal bereikt hebben. Ben echt trots op hem, haha.
Elvi heeft met súper geholpen en daar wil ik haar enorm voor bedanken en natuurlijk voor de foto's!

Nou genoeg gel*l

Eerst samen lekker liggen.

En toen plat.

http://8.media.hyves-static.net/1502456 ... 56703.jpeg
Hier vroeg ik Blacky om plat te gaan en zo te zien begreep hij er niet veel van.

WOEHOE!

Gaat hij nog eens liggen flemen.

En Blacky zelf vond het ook allemaal heel leuk!

Bedankt voor het kijken.