Marlinde (MarlindeRooz) en ik hebben gisteren meegedaan aan een showrubriek bij concours hippique in Rouveen. Er stond in de krant een oproepje voor mensen uit de regio, het leek mij leuk en ik heb Marlinde gevraagd of ze samen met mij mee wou doen. Maar na wat mailcontact met ch Rouveen kregen we te horen dat we verkleed moesten. Nou oke, we hadden bedacht als prins en prinses te gaan en ik uiteraard als prinses. Natanalientje in de knotten gedaan, de sulky versierd en gaan met die banaan. Het was erg leuk om te doen, maar ik moest me toch wel even over de schaamte heen zetten, want ja een 17-jarige in een prinsessenjurk op een karretje achter een pony die met een hoog pennygehalte versierd was. Maar nadat ik me er overheen had gezet vond ik het erg leuk. We hadden helaas geen prijs, maarja we kregen ipv een oranje een roze lintje wat toch eigenlijk wel beter bij onze outfit paste. Ook hebben we een grote zak biks gewonnen, we dachten dat we dat zo even mee konden nemen, maar het was dus zo'n reuze zak, dus mn stiefvader maar even meegenomen zodat hij het kon tillen.
Graag geen commentaar op de zweep, ik heb een menzweep maar die was ik al een keer eerder vergeten bij Marlinde en zij was die gister vergeten mee te nemen waardoor we even snel een zweep moesten improviseren.
--------------------------------------------
Natanalientje, 14 jaar, zwart, nsps, 1.06 m, merrie
--------------------------------------------
1. Uit de trailer gehaald en even wat rondkijken

2.

3. Klaar ervoor en op naar het inrijveldje.

Helaas zijn er geen foto's van het inrijden, Natanalientje was súper druk en we hebben haar even uit laten waaien. Maar omdat we wisten dat we stil moesten staan waren we wel een beetje bang want Natanalientje wou bij het inrijden niet stilstaan en ging dan steeds laag steigeren. Maar toen we eenmaal de ring in moesten wou Natanalientje niet voor gek staan ofzo want ze ging gewoon heel netjes stilstaan

4. In de ring

5.

6.

7.

8.

9.

10. De andere kant op, daar zijn niet zo veel foto's van.

11.

12.

13. Mét roze rozet

14.

15. Nadat we klaar waren hebben we nog een hele tijd gekeken naar de andere rubrieken met een grazende Natanalientje achter ons, ik wou samen met haar op de foto maar ze had geen zin, ze wou liever grasjes eten

Een reactie zou leuk zijn