Robin

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
YelaBrenda11 schreef:ik vind het een erg geslaagd filmpje!
Het heeft ook indruk op mij gemaakt omdat je hier heel goed kunt zien dat er met kundigheid en rust aan de oefeningen is gewerkt. Het ziet er allemaal zo..echt..uit als het ware,zoals het echt is. Je ziet niet dat iemand een paard aait wat 10 keer vertraagd is zodat het er heel romantisch uitziet,er is niets verheerlijkt oid,als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zie zovaak mensen die filmpjes maken over vrijheidsdressuur,waar het zo gaat om ''opvallen'' en respect willen. Dat is erg begrijpelijk,want iedereen vind het heerlijk om ''oohs en aahs'' te horen,maar vaak gaat het mij te ver,het wordt overhaast en er wordt vd gedaan om het kunnen maken van filmpjes,en niet meer als plezier.
Er zijn tig vd-ers,maar maar een handje vol die ik echt een ''aah en ooh'' waard vindt,en jij hoort bij de laaste groep.
Ga zo door,vind het super!
liefs Femke
Jolijneniris schreef:Ik heb gewoon zin om nu op jolijn te springen maar jolijn maak je niet echt blij met zonder zadel rijden..
Hoelang ben jij al bezig met vd ?
Ik kan me bericht niet meer veranderen sorry..
Nista_RX schreef:Dank jullie wel voor de reacties!
Jolijneniris schreef:Ik heb gewoon zin om nu op jolijn te springen maar jolijn maak je niet echt blij met zonder zadel rijden..
Hoelang ben jij al bezig met vd ?
Ik kan me bericht niet meer veranderen sorry..
Ik zelf ben nu ongeveer... ik denk 2,5 jaar bezig met VD, maar dan ook echt dagelijks. Met Sita (deze haflinger) ben ik nu een jaar en 2 maanden bezig om precies te zijnZe pakt het allemaal snel op. Scheelt wel als je al ervaring hebt.
Ik stuur je even een PB zodra ik de cover gevonden heb!