Voor ongeveer een week was ik druk bezig met het verzamelen van beeldmateriaal voor mijn nieuwe 'film', We come as One.
Ik heb al langer in gedachten gehad om een gave film te maken: de kleding, de paarden, de omgeving, de manier van filmen, dít
moest 'm worden!

helemaal naar behoren en hapert hij tijdens het bewerken en afspelen, dus timen was écht op de gok en op het oog/de muziek.
Op wat (in mijn ogen!) kleine schoonheidsfoutjes na ben ik écht onwijs tevreden en moest ik, als mijzelf kennende, wel wat tranen
wegvegen als ik de paarden zo zie met muziek van Cavalia...

*Pacha, warmbloed, bont: Pacha is van mijn moeder. *Sammie, arabier, schimmel: Sammie is van een vriendin van mijn moeder.
*Shilas en Flip: Mijn twee paarden! Flip is niet veel te zien, omdat hij nog herstellende is van zijn castratie (ja, hij is z'n knikkers kwijt!)
en dus niet teveel aan oefeningen kon doen.
- De film is gefilmd met de Canon EOS 7D met als objectief de Canon 70-200 2.8 NON IS en de kitlens.
- MIJN DANK IS GROOT aan de paarden, Jolijn Bol, Nienke van der Werf en Lisa Hulshof!

- Ik heb de video in 't Engels ingesproken, omdat deze ook op facebook en youtube komt. Soms is het wat lastig te verstaan
(tijdens het bewerken niks van gemerkt, ook weer zoiets van het programma) maar met de tekst die ik eronder heb gezet zal het wel beter worden!

Ik wou eens iets anders op Youtube knallen dan 'speelfilmpjes' of iets in die trand, dit keer moest het uitgebreider en nieuwer zijn: wat
mij betreft is dit DIK gelukt!

je niet misleiden, achter de heuvels zat toch écht een hek). Hij vond het práchtig, even helemaal losgegaan en had zijn aandacht er toch
echt wel goed bij!

De video is ingedeeld in enkele 'hoofdstukken': De intro, De Training, De connectie en de schoonheid van het paard en de Kracht van het paard.
De muziek is voornamelijk door Cavalia, maar ook door Yiruma (de laatste, river flows in you). Doe de lampen uit, zet het geluid harder, zet de
video op 720HD en vee kijkplezier!
De video duurt lang, maar ik kan je verzekeren dat je er redelijk vlot door heen bent!

My name is Eva Roemaat, and I want to take you into a big part of my life..
I am blessed to say that I have four horses to share my life with.
I am their trainer, but I am also their friend.
When you feel the connection, you have the bond.
and there is nothing more powerful than horses and humans combined as one.
Working together with horses is more then just training,
you develop a lifelong friendship, a lifelong dedication to each other.
Let me take you into the world which I love with all my heart,
Let me show you all that is possible, if you would just believe.
these horses...
are the world to me
thank you for being in my life, and letting me in yours.
They have learned me all that I know,
And I am so grateful.
Because without them, i´m nothing.
But with them, i´m complete.
Thank you, my friends, for everything.
You have given me strength when I was weak.
You where there for me when I needed you the most.
The heart of a horse is as pure as the Heavens,
And their names will be continued as long as the sun.
I will be there, to watch over them.
I love you...