Mijn vriendin heeft een dravertje, genaamd Sj's Nightrain, v. SJ's Photo, mv. Homesick.
We weten dat hij gefokt is door wijlen dhr. Joop Kelders.. Hij schijnt naar verhalen niet goed genoeg geweest te zijn voor de koersen, en is daarom van de baan gehaald. Vervolgens is hij verkocht geweest naar iemand die hem recreatief gereden heeft. Vervolgens is hij verkocht, weer terug gekocht en nu door mijn vriendin gekocht een paar jaar geleden in 2008. Nu hebben we net naar de duitse draverssportbond gebeld, daar werd ons verteld dat hij dood verklaard is in 2008???? What the f...
Dat kan op verschillende manieren uitgelegd worden, namelijk; óf hij is 'afgemeld' als zijnde draver (oftwel doodverklaard bij de drafsport) en vervolgens als recreatief paard verkocht, zoals de duitse bond aankaartte, óf hij, Nightrain dus, is daadwerkelijk dood en heeft mijn vriendin nu een paard met dat papier maar niet het bijbehorende paard... We gaan hiervoor sowieso even de dierenarts langs laten komen, om het chipnummer te laten checken. Verder hebben we al gebeld naar de NDR Nederland en de HVT Duitsland gemaild, maar niemand kent het paard? Is nergens geregistreerd.. Tja toen we hoorde dat hij 'dood' is.. zou dat wel een en ander verklaren.. Maar..jullie snappen dat wij er eigenlijk geen bal meer van snappen?? Dus.. wie o wie, kent er iets, al is het nog zo klein..Alvast heel erg bedankt!!
. Maar het komt eigenlijk op hetzelfde neer