Hallo paarden liefhebbers, Wij zijn Daisy en Linda, twee studenten van de opleiding CMD. Op dit moment zijn wij bezig met een onderzoek naar de mensport en dan met name hoe we dit onder de aandacht kunnen brengen bij jongeren.
Om een beter beeld te krijgen van de doelgroep, en van de sport, willen wij vragen of jullie ons zouden kunnen helpen. Wij zouden graag een interview willen afnemen met een aantal menners.
Het maakt ons niet uit wat hoe je de mensport beoefend, iedereen is welkom, we willen er graag achter zien te komen waarom iemand ment, hoe hij/zij daar mee is begonnen, hoe veel ze mennen en waar ze mennen.
vezzie
Geplaatst: 03-04-12 15:33
Ik ben een jonge menner en mijn broer is nog iets jonger. (We rijden wedstrijd)
Ik ben 18 en wedstrijdmenner, heb tot vorig jaar altijd sgw, dressuur en springen gedaan maar het mennen beviel me zo super dat ik de overstap gemaakt heb, en nu me fanatiek in de mensport begeef.
ben 23 ook wedstrijdmenner met verschillende soorten aanspanningen. Vraag maar raak zou ik zeggen
hafjelinger
Geplaatst: 03-04-12 16:45
Ik ben een 16-jarige menner en ik rijd enkelspan paard klasse 2.
Zelf merk ik vaak dat leeftijdsgenoten niet weten wat mennen is, en vaak de kick niet helemaal snappen. Het zou leuk zijn als mensen hier wat meer over wisten Want de sport is relatief klein, zeker qua jeugdmenners.
Esther43
Geplaatst: 03-04-12 16:46
ik ben 18 en men recreatief met mijn shetlanders (allemaal enkelspan). kom maar op
Geplaatst: 03-04-12 17:26
Ik rij recreatief met enkel en dubbel span. Verder rij ik ook met huifbedden van uit mijn werk. Ook een soort van mennen. Alleen ligt er persoon tussen de paarden in.