Pony's kennen het wel, maar ik heb nog nooit een outdoor marathon gedaan. Alleen vaardigheid, en indoor marathon dus vaak maar 2 hindernissen

Was dus wel even lastig 7 hindernissen onthouden. Helaas in H3 maakte ik dus ook een foutje en betekende dat diskwalificatie, niet eens door gehad, pas toen ik weer in de auto zat op de film gezien.
Maar dat mocht de pret niet drukken, we hebben onwijs genoten en was een super oefening!
Met het wegparcours even materiaalpech door sluitingsringetje die niet goed zat, stom, dus verloren daarop flink weer tijd... nu maar wat sterkere ringetjes aangezet

maargoed, leer je weer snel handelen van haha.
De pony's zijn beide 1.16 en ruin. Sylvester 7jr staat rechts (voor de kijkers links met het bontje... het ziet er niet uit, ik weet het, maar met z'n gevoelige kale huidje en dat gedribbel van 'm kreeg ie helaas schuurplekken, dus ben ik genoodzaakt bont onderlegger om te doen, het is bijna weg dus is gelukkig tijdelijk.)
Noran, 6 jr, staat links (voor de kijkers rechts).
Ik heb de pony's sinds eind januari, toen ik de overstap heb gemaakt van springen/sgw/drs naar mennen. (al doe ik nog wel ohz met mijn pony, die ook voor de wagen nog staat).
Kijk en geniet.

Ik weet dat ik mijn leidsels eigenlijks wat korter moet hebben, maar daar worden de pony's juist onwijs sterk van en dat pakte vorige keer niet zo goed uit

1. Fris en fruitig komen we terug van het wegparcours en onderweg naar de 1ste Hindernis

2. Vaardigheid, hindernis 1

Vaardigheid ^^
3. Hindernis 2, lopen mooi gelijk in draf

4.

5. en op naar de finish van H2

6. H3 met de waterbak

7. En opweg naar het laatste poortje

8. Hindernis 4

9.

10. Hindernis 5, na een stukje wegtraject weer

11. Hindernis 6, opweg naar A

12. Net de brug af en gelijk rechts door poortje D

13. Hindernis 7, net door start opweg naar A

14. En opweg naar D

15. En in volle vaart opweg naar de finish!