Aangezien ik zga ben overgestapt op het mennen (blijf haar ook wel ohz rijden en starten) moet Bon er ook weer aan geloven..
M'n vader heeft 'altijd' een beetje met haar gement, en ze loopt ook vaker tweespan en soms 3 naast elkaar bij een kennis met zijn huifkarbedrijf.
Mn vader is een mooi-weer menner, dus hij pakte haar misschien eens 1 keer per jaar om eens een ritje te maken.

Nu ik ben overgestapt op het mennen, dacht hij ook; he, ik kan weer met Bon mennen!
Dus zei ie ineens; laat maar een tuig op bon passen... zo gezegd, zo gedaan en ze kreeg een mooi nieuw kunststof tuig!
Dus vrijdag heb ik haar met moeders ingespannen, de laatste keer was zeker 2 jaar geleden, en ik heb eigenlijks nooit met haar gement (wel paar keer achterop gezeten maar mennen boeide me nooit toen).
Ze was super braaf, en heb erg genoten, ze was wel vrij sterk, ben ik wel gewend van d'r, maar ze bleef goed bij mij en deed wat ik haar vroeg.
info;
Bonny
Tinker merrie
13 jr (word 14, heb 'r dit jaar 11 jaar alweer)
1.40
L2/M1 dressuur, B springen en B/L sgw
Mijn plannen zijn om als ze straks genoeg conditie heeft lekker met haar te gaan lessen, en wellicht ook in het mennen een startkaart aan te vragen.
Ik vind dat ze wel iets verder van de wagen weg moet staan, vind 'r nu net iets te dicht erop staan. En de broeklijnen aan het lamoen wat strakker.
Tips zijn uiteraard altijd welkom!
1. Wat we normaal gesproken doen

Blije poown!
2.

3. Bon's bespiering is flink weggevaagd... maar dat komt vast wel weer goed!

4.

5.

6.

7.

8. Ze werd wat sterk hier

9.

10. Vaders wou ook een rondje mee

11. Hier begint ze fijn los te laten

12. Ook een klein galopje gedaan

13. En lekker uitstappen!

14.