2 weken terug heeft een vriendin Linda prachtige foto's gemaakt van Sil voor zijn "nieuwe" concourswagen.
"Nieuw" is de wagen niet helemaal, deze heb ik 2 jaar geleden gekocht toen ik Silvester wou beleren, maar mijn lamoen moest worden ingekort.
Een kennis zou dit voor mij doen, maar hij had helaas niet zo heel veel tijd, omdat ik niet kon wachten heb ik toen mijn Sulky gekocht en heb ik Sil daarmee ingereden.
Vorig jaar heb ik de kar samen met mijn vriend helemaal rood geverfd, hij was donker groen en dit jaar heb ik mijn lamoen terug gevraagd, want die was nog steeds niet gemaakt. Ik heb toen iemand anders gevonden en die heeft het lamoen erg netjes ingekort en zelfs zo gemaakt dat je het lamoen nog kan aanpassen!
EINDELIJK kan Sil dan voor mijn droomwagentje

Dit is Sil:

Silvester is een heerlijke menpony!
Hij is 1.15 hoog en een kruising WelshxShetlander.
Heeft in de winter vrij weinig gedaan en staat gemiddeld 1x per week voor de kar.
We doen soms korte ritjes, maar vaak ook ritten van 2 a 3 uurtjes.
Deze dag had Silvester er niet zo heel veel zin in, pas toen we weer richting huis gingen kwam de pit erin haha! Hij heeft dus even nodig om op gang te komen

Tevens was dit ook onze eerste keer met een zeempje om het bit heen, dit is mij niet erg goed bevallen.
Kijk en geniet van de foto's! Op de kar zie je mij met Sil's bijrijdstertje (het was wel erg koud haha)

En de fotografe ook nog eventjes