Afgelopen zondag ben ik voor het eerst met Pascal op dressuurwedstrijd geweest in Maarssen.
Pascal is een shetlandpony van 12 jaar oud en heeft in het vierspan M dressuur en L vaardigheid gelopen, ook zijn we vorig jaar met de indoor marathoncompetitie Pin & ga eerste geworden.
Dit was onze eerste dressuurwedstrijd samen, we reden hobbyklasse ook Tessa (Romy_tessa) deed mee met twee shetlanders.
Ik was super zenuwachtig, maar pascal stond lekker relaxt om zich heen te kijken. Toen hij eenmaal mocht lopen had hij flink de pas erin.
Toen we goed los waren gereden mochten we de ring in, in het begin was het even aftasten hoe hij ging reageren voor het eerst helemaal alleen in een binnenbak, maar dat deed hij zonder problemen!
De eerste proef was ik super zenuwachtig waardoor ik in het begin de proef fout reed, maar gelukkig was zo wel de grootste spanning eraf en ging me proef een stuk beter, helaas wel - 2.
Had voor de tweede proef nog wat goeie tips van Tessa gekregen en de zenuwen waren weg, waardoor de tweede proef super goed ging!
In totaal ben ik twee keer eerste geworden met 184 en 202!!
Super trots op me kleine maatje, was een geslaagde dag, ondertussen is onze startpas ook al onderweg hihi!

ps; de foto's zijn van het losrijden!

SMILE

Bedankt voor het kijken.