Weet iemand waar je een roze tuigje voor je shetlander kan kopen?

Bedankt!
xx
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kim_rooi schreef:vind het er wel leuk uitzien! jammer dat de kwaliteit dan minder is
Fenna_s schreef:Sjors: Dus we mogen TS niet waarschuwen dat het meestal van slechtere kwaliteit is? Bovendien geeft bijna iedereen ook advies over waar je het kan kopen.
Ik zou ook voor een gewoon leren tuig gaan met een roze oornetje, onderleggers, zweep, etc zo veel roze als je zelf wil
Sjors schreef:Fenna_s schreef:Sjors: Dus we mogen TS niet waarschuwen dat het meestal van slechtere kwaliteit is? Bovendien geeft bijna iedereen ook advies over waar je het kan kopen.
Ik zou ook voor een gewoon leren tuig gaan met een roze oornetje, onderleggers, zweep, etc zo veel roze als je zelf wil
Opmerking was tegen JoyCiej007 bedoelt
Sjors schreef:Sjonge jonge TS vraagt toch niet om jullie mening, maar waar het te koop is, JoyCiej007
x_Heidi schreef:Ook reageert ze gewoon goed genoeg op een watertrensje, dus ik zie het nut niet haar mond hard te maken met een stang)
x_Heidi schreef:Dankje!
Ik woon dichtbij Oss dus zal binnenkort even een kijkje ga nemen.
Nu ik dit lees denk ik dat ik niet ga voor het geheel roze tuig. Dan koop ik wel een roze menzweep, ze heeft al roze peesjes en ik ben van plan een harry's horse switch aan te schaffen dus die kan ook roze worden onderlegd! (ik wil liever niet met een stang en oogkleppen gaan mennen. Dit omdat mijn shetlander over het algemeen rustig is als ze maar kan zien wat er aan de hand is, ze vind het eng als ze een tractor hoort rijden en ze staat zelf op stal, ziet ze hem, no problemo. Ook reageert ze gewoon goed genoeg op een watertrensje, dus ik zie het nut niet haar mond hard te maken met een stang)
Ik ga opzoek naar een leren tuigje.
En ik wil ook een sulky aanschaffen natuurlijk. Dat word even sparen
JoyCiej007 schreef:x_Heidi schreef:Ik heb geen ervaring met mennen, en ik weet wel hoe ik haar moet gaan beleren
1 + 1 = 2
Groen + Groen = Bont en Blauw.
Zou jij ook een jong paard inrijden, zonder dat je uberhaupt kan paardrijden?
Dat is nl. preciés hetzelfde.
Dat is vragen om ongelukken...............