Hallo. Vandaag lag hier in het zuiden een lekker pakje sneeuw.hup hup snel slee ophalen.en mijn dravervriend ervoor.we hebben hem de eerste keer voor de slee gezet.normaal loopt hij voor een normale koets.hij dacht dat hij in de sulky stond en vond het leuk op lekker te draven. We gaan morgen het bos in overdag.ik zal hier fotos morgen plaatsen.wie gaat nog meer lekker sleeen?
ik wacht nog steeds op sneew!!! (woon in Hongarije) helaas nog niets wel -18 maar geen sneeuw normaal deze tijd licht er een goed pak maar dit jaar laat het op zich wachten ik heb het nog nooit gedaan maar heb een pony tuigje gekregen en mijn broertje zijn slee mag ik lenen ervoor dus nog maar even afwachten. leuk als je foto's maakt.
haha hier ligt jammer genoeg nog niet genoeg sneeuw om te gaan sleeen, vanochtend lag er een klein laagje maar dat is alweer weg, zondag gaat het waarschijnlijk sneeuwen, dus ben benieuwd!
Hier ligt een halve Cm dus nee nog niet. Maar als ik zaterdag weer bij mijn paardjes ben, en er ligt genoeg Nou dan ga ik nonstop sleen Paarden vinden het nog leuk ook.
MelanieB
Geplaatst: 31-01-12 00:37
Ik heb helaas nog geen slee.. die ga ik morgen dus wel ff halen! Hier ligt wel genoeg iig op de wegen (is rustig hier dus goed te doen).
JoyCiej007
Geplaatst: 31-01-12 00:48
Hier vanochtend een héeeeel klein miezerig poederlaagje. Lang niet genoeg om te sleeen. Maar de echte, authentieke, Oostenrijkse slee gaat v/d week wel weer van zolder gehaald worden.
Aangezien mijn shetmerrie al ruim 1,5 jaar niet meer voor de wagen heeft gestaan lijkt het me geen strak plan om haar voor de slee te zetten. Mijn Welsh merrie zal het de 1e x worden; die doet het super voor de wagen, maar is geen slee gewend. Kent overigens wel slepen, al is dat al weer een tijdje geleden.
hafjelinger
Geplaatst: 31-01-12 08:30
Als er hier voldoende sneeuw komt te liggen dan ga ik nog wel sleeën!
Maar ik hoop eigenlijk dat het niet meer gaat sneeuwen, want ik ben net zo lekker op weg met mijn andere paard en dan moet ik de training dus stilleggen (staat op ijzers).
keona
Geplaatst: 31-01-12 10:20
hier wel sneeuw ,gister al. ik heb de sulky helaas nog niet binnen,maar voor het komende jaar ga ik zeker een slee onderstel kopen
Helaas geen tuig meer tot mijn beschikking, ook niet genoeg sneeuw trouwens.
rowanda
Geplaatst: 31-01-12 21:40
ja alleen ik heb wel maar een gewone slee hoor die van jou is hoog. en als er echt genoeg licht vraag ik een kennis of we de areslede achter een van zijn paardjes kunnen zetten
Ik wacht ook op meer sneeuw, hier ligt een klein laagje, met een gewone kleine slee zou het prima gaan, dus die moet ik maar even zien te scoren
Diana29
Geplaatst: 31-01-12 23:03
bij ons genoeg sneeuw om te sleeen, helaas vandaag geen tijd, maar morgen ga ik met slee naar mijn ijsco en ga ik het proberen! (voor de eerste keer, met de slee) , als ze die zo makkelijk trekt als de kar, zal het wel goed komen, Ik probeer foto's te maken
Ik ben vorig jaar ook met een gewone slee geweest.
je hebt wel rode oortjes ervan gekregen, geen muts op gedaan?
Natascha
Geplaatst: 01-02-12 10:04
lijkt me ook leuk om eens te doen maar er lag hier gisteren echt maar een beetje sneeuw. we zijn maar gaan rijden. Als er veel sneeuw ligt lijkt dit me geweldig: www.youtube.com/watch?v=zolWG7Jg54E