BlueStar schreef:Misschien een lang verhaal, maar als rijden en ooit mennen niet in jou angst straatje valt maar eigen pony toch blijft trekken is lange teugels erg leuk. Is ook dressuur, lijkt op mennen en het meest belangerijke je bent nog lekker actief bezig met een pony. En lange teugel wedstrijden zijn er ook al. Lessen zijn niet giga duur. Een opkomende sport dus.
Ja dat is iets waar ik ook over na heb zitten denken.
Ja ik heb ook heel veel plezier in het verzorgen van een beestje, het vertroetelen, beweging geven, verzorgen etc. Vind ik heerlijk !
Maar..........uiteindelijk wil ik er toch echt iets mee.
Ik vind dresuur leuk en ja wedstrijden onder de man, dat was mijn droom. Helaas heb ik dat maar een paar keer mogen doen en toen kon ik niet meer rijden.
Dus ja, dresuur met mennen wedstrijden, maar ja, dan gebeurt dit weer.
Ik heb eigen paarden gehad dus weet hoe leuk het is (en hoe duur
) maar dat is super!
Weet je ik heb ook een partner voor wie het wel een keer klaar is en met wie ik wel mijn leven wil delen, dus moet misschien ook een beetje aan hem denken 
Ik heb shetten om te verzorgen als ik wil/hoe vaak ik wil dus dat is het probleem niet. Misschien maar gewoon kijken of de aandrang blijft.....
Ik wil in ieder geval iedereen echt super bedanken voor de super reacties, ook per pb !!!!