Graag ook een omschrijving hoe de oefening werkt ik ken er zelf 2 ik weet niet hoe ze heten.
Deze 2 ken ik:
-Je moet eerst het paard van je weg jagen het paard mag niet zomaar terug naar je toe komen, hij moet zich eerst overgeven.
Als het paard zich overgeeft dan kijk je het paard aan terwijl je je schouder naar het paard hebt gericht.
Vervolgens kijk je het paard niet meer aan en moet het paard naar je toe komen en dan moet je hem aankijken en weglopen als het paard je volgt is de oefening geslaagd.
-Je laat het paard (bijv. linksom) om je heen stappen dan steek je je rechter hand naar rechts, het paard moet via een draai op de voorhand met zijn borst naar je toe komen te staan. Dan hou je je rechterarm nogsteeds naar rechts en loop je rechtdoor en dan moet het paard doormiddel van een draai op de achterhand aan de kant gaan. Dan stapt hij rechtsom om je heen en zo doe je dan een paar keer. eigelijk ook nog een soort denkspel voor het paard
Ik weet dat de omschrijvingen niet heel duidelijk zijn maar het is moeilijk uit te leggen via pc.
Alvast bedankt!

Gr: Caressa