Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Isapaardje schreef:Skipak is wel een goede ja ... En dan vooral de broek![]()
Ik zat al te denken aan een thermorijbroek (die geheel open te ritsen is), maar die paste niet over een gewone spijkerbroek heen.
Wat bedoel je met 'doosjes met kooltjes'?
Nouvel schreef:Ik heb zo'n thermobroek voor over je rijbroek met ritsen aan de zijkant, die doe ik altijd aan over mijn spijkerbroek in de winter op de wagen.
Isapaardje schreef:Ziet er ook goed uit inderdaad.
Die kouplekken komen me bekend voor. Mijn huisarts noemde het 'winterbenen'.
Vaak heb ik ook wel thermo ondergoed aan, maar is niet altijd handig als je wat binnen/buiten moet doen, want je zweet dan binnen weer veel te hard (en niet altijd gelegenheid tot echt omkleden). Iets afritsbaar over je gewone kleding heen, staat me daarom het meeste aan.
Inderdaad thermo rijlaarzen die ik heb, warmen niet echt ... ijskoude voeten in die dingen.
Op aanraden van anderen al eens naar goede outdoor laarzen gekeken, niet goedkoop, dat klopt, maar ze pasten ook niet. Maat 42, met brede voeten en dikke kuiten ... het zat iedere keer ergens niet lekker of juist veel te ruim.
Edit: @Sjolvir ... bedankt voor de links. Interessant.
Vraag me alleen af of je de leidsels lekker kunt vasthouden met kooltjes in je handschoenen.
Weet echt niet hoe dat werkt hoor, dus excuus als het erg dom over komt
VanHuisUit schreef:Vooral voor het extreme aankleden goed naar de wc gaan