Zou hij dan toch een karrenpony worden?
Mijn moeder ziet het al niet zitten ('je hebt een zadel, je moet gewoon op je pony rijden')

Maar ik wel, en pony ook, denk ik, en op stal al helemaal (eigenaars mennen zelf dus zijn altijd blij met meer interesse

Kleine situatieschets, ik heb 2x met de dubbele longe gewerkt (zijn eigen lange lijnen, dus geen echte longeerlijnen) en ben toen 2x van de roundpen terug naar de poetsplaats gegaan, dat is wat.. 25 meter ofzo? Klein stukje maar. De eerste keer wat zoekend maar ging eigenlijk gelijk goed. Afgelopen zondag wilde ik weer met de dubbele longe werken en ging dan van de poetsplaats naar de roundpen. Dat ging zo goed dat ik bij de roundpen even heb staan twijfelen, maar toen toch rechtdoor ben gegaan, het 'bos' in ... (stal ligt midden in het bos, een paar rustige straten en verder dus bos). Man, wat liep ie super!

Dus toen zei ik tegen mezelf: [***] gaat menpony worden ...
Gisteren op stal gevraagd of zij lessen gaven, zij kunnen me in ieder geval de basis bijbrengen en dan kan er op termijn een lesgever naar daar komen voor de rest. Zaterdag gaan we eens een stukje het bos in met 1 van hun paarden (heb buiten een stukje in Brugge eigenlijk nog nooit op een wagen gezeten

Ben benieuwd ... mijn karrenpony