Ons jonge drie jarige kleine appaloosa hengstje (97 cm), Pandorro van de Ark, wilde ik ook graag mooi op de foto voor het wagentje

Pandorro is in maart beleerd voor het wagentje door hengstenhouderij Dibbits, hij was heel makkelijk te beleren en pikte alles heel goed op en leek het ook echt heel leuk te vinden, toen hij thuis kwam heb ik hem denk ik een a twee keer per week een stukje buiten rechtuit gereden om het een beetje bij te houden, hij is ook echt nergens bang voor! Begin juli heb ik een proefles mennen gehad, in een binnenbak met een aantal andere aanspanningen dus heel spannend, maar het ging super!!!
Daarna heeft hij twee maanden mogen genieten op de weide met zijn eerste echte vriendinnetjes

Ik heb hem maar zo´n 3x in die twee maanden rusttijd even voor het wagentje gehad en elke keer is hij weer zo ontzettend fijn te rijden! Ik denk dat ik nu weer een a twee keer per week een stukje ga rijden en ivm het keuringsklaar maken voor de bmp hengstenkeuring start ik dan pas in januari met menles eens per week, ik heb er nu al zin in!
Ik ben nu ook opzoek naar een vierwielig geschikt wagentje en nog een nieuw net tuigje. Ik heb ook via bokt gelezen over een bepaald gevormd borsttuigje, `freedom collor´ (zie: http://www.camptownharness.com/index.ph ... %20Collars) en dat lijkt me wel wat!
Dan hier de foto´s

Even terugroepen naar een soortgenoot

In het hoge gras