Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinky12 schreef:Telgang hoeft niet op een rugprobleem te duiden,veel dravers beheersen deze gang uitstekend.Wij hebben een veulen gehad die 5 gangen vloeiend liet zien toen ze nog maar 3 dagen oud was
WendyBZ schreef:25 koersen gelopen zie ik. Maar dat hoeft er niets mee te maken te hebben.
Daisy1990 schreef:ja ik weet wel hoe het moet, maar hij gooit ze kop scheef en gaat helemaal uitelkaar lopen. ik bedoel ik zit nubijna 15 jaar in de paarden. maar krijg het bij hem gewoon niet voor elkaar. En ik sta op een dressuur stal, waar mensen niet veel verstand hebben van dravers en telgangen enz
petitparis schreef:@ tinky: ik heb zelf enkele volboeds van de koers herschoold en bijzetteugels hadden nooit het gewenste effect. Ik had juist heel goed resultaat met een pessoa of gogue, maar die stond echt niet streng ingesteld. Dravers zijn ook clever genoeg om te weten wat je bedoelt en zoals ik al zei, heel langzaam opbouwen...
SanneRb schreef:WendyBZ schreef:25 koersen gelopen zie ik. Maar dat hoeft er niets mee te maken te hebben.
je zegt wel dat dat er niets mee te maken heeft maar hij is er dus aangewend zijn hoofd hoog te houden omdat anders zijn benen tegen zijn hoofd klappen omdat hij natuurlijk zo snel mogelijk moet draven als hij zijn hoofd dus laag zou houden zou hij een klap krijgen met zijn eigen benen en ik denk dat het hem daardoor best veel moeite kost.. teminste dat lijkt me erg Logisch
Daisy1990 schreef:en ja ik heb dinsdag een afspraak bij osteopaat.