Mooie demo?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Indiana79

Mooie demo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 23:33

http://youtu.be/pieHKRK_LNo

Ik vond dit filmpje op you-tube, ik vond het echt verschrikkelijk om naar te kijken... |(
Wat vinden jullie hier nou van? Mooi om te zien? Of neigt het naar dierenmishandeling?
Filmpje kreeg overigens veel positieve kritiek.
Laatst bijgewerkt door Indiana79 op 17-08-11 23:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Sabini

Re: dierenmishandeling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:36

Dierenmishandeling vind ik nogal een zware uitspraak....

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:36

waarom is dit dieren mishandeling??

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 23:37

IK zet er ook een vraagteken bij he...

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:37

ohh sorry het filmpje schee er mee uit ik probeer hem nog een te bekijken.

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:38

Dierenmishandeling? Het is niet helemaal natuurlijk, dat ziet iedereen wel, maar om het nou dierenmishandeling te noemen vind ik wel wat overdreven..

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:39

Bah, ik vind het ook verschrikkelijk om aan te zien.

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:39

tja of het goed is voor een paard om dat zo'n tijd te doen is een ander verhaal maar ik zie dit niet onder dieren mishandeling.

Medie

Re: Mooie demo? of dierenmishandeling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:41

ik vind het wel zielig hoe ze het paard blijven 'tikken/meppen' met de kunstjes.. verder word het beestje volgens mij wel prima verzorgd..

suusje1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:41

Ik vind dit nou ook niet echt dierenmishandeling. Ik snap die vraagtekens van jou maar die kan je weghalen bij jezelf want dit is dus geen mishandeling ;)

JamieShanin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:42

Medie schreef:
ik vind het wel zielig hoe ze het paard blijven 'tikken/meppen' met de kunstjes.. verder word het beestje volgens mij wel prima verzorgd..

hier ergerde ik me ook wel aan, ik vond het net ff te veel van het goede...maar mishandeling :n

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:44

Dierenmishandeling vind ik het niet echt...Hoewel ik er zelf helemaal kierewiet van werd, dat snelle getrappel... :+ Mijn vriend vroeg net ook of dat paard niet psychische problemen aan over houdt :')

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:45

Sowieso wil ik weten waar ze dat paard mee wassen en wat ze m voeren :+ Sodeju wat een prachtbeest zeg, niet normaal...

Verder... Werd ik er ook wel een beetje onpasselijk van. Gaat maar door en door en door en door.. Af en toe een venijnige tik op de billen.. Nee, echt blij kan ik er niet van worden. :n

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:45

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Heb het filmpje in in ieder geval niet afgekeken

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:46

Ik vind het er niet uit zien... Bovendien vind het paard er volgens mij geen ruk aan.
En daarnaast vind ik die lange staart maar gevaarlijk.
Maar dierenmishandeling? Nee. Maar leuk vind ik het niet. En nog slaapverwekkend ook. :+

haffie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:48

Het is een mooi paard maar wel overdreven lang die kunstjes.
Dat vind ik wel zielig. :(:)

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-11 23:51

Nou, ik vond dit dus echt zo zielig voor dit paard. Er was laatst een fimpje te zien van een reiningruiter waar veel ophef over was, omdat dit mishandeling zou zijn en zielig voor het paard etc, maar ik vind dit eerlijk gezegd net zo erg wat hier gebeurd. Kijk, als een paard heel vaak en langdurig achtereen hetzelfde kunstje moet doen en daarbij ook nog tikken krijgt en duidelijk gestressed daarvan is, zou je dit ook als een vorm van mishandeling kunnen zien, vind ik tenminste hoor.
Maar was wel heel benieuwd of meer mensen zich aan zoiets kunnen ergeren.

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:55

Adil schreef:
Dierenmishandeling vind ik het niet echt...Hoewel ik er zelf helemaal kierewiet van werd, dat snelle getrappel... :+ Mijn vriend vroeg net ook of dat paard niet psychische problemen aan over houdt :')

Volgens mij is het een versneld filmpje? :+

Barbulet

Ran schreef:
Nou, ik vond dit dus echt zo zielig voor dit paard. Er was laatst een fimpje te zien van een reiningruiter waar veel ophef over was, omdat dit mishandeling zou zijn en zielig voor het paard etc, maar ik vind dit eerlijk gezegd net zo erg wat hier gebeurd. Kijk, als een paard heel vaak en langdurig achtereen hetzelfde kunstje moet doen en daarbij ook nog tikken krijgt en duidelijk gestressed daarvan is, zou je dit ook als een vorm van mishandeling kunnen zien, vind ik tenminste hoor.

Daar ben ik het wel mee eens. Dit dier kan hier nooit plezier in hebben, maar om het voor dierenmishandeling uit te maken... Da's een groot begrip. Er gebeuren veel ergere dingen in de wereld, wat ook onder de categorie dierenmishandeling valt, en dat is hier niet mee te vergelijken.

Adil

Ran schreef:

Na ja, vind dit wel wat anders dan tanden flossen met een bit :o

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:56

PureSylk schreef:

Nee hoor, dit is niet versnelt..

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:56

PureSylk schreef:
Adil schreef:

Echt? Ik ga nog eens kijken, werd er zelf helemaal opgenaaid van, zo snel :o

PureSylk

Re: Mooie demo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:57

Volgens mij wel :j
Niet veel, net zodat het inderdaad niet heel erg opvalt. Maar als je naar alles kijkt, ook die mensen, kan het haast niet de echte snelheid zijn.

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 23:59

Nee, het is echt niet versnelt. Zekerweten niet. Let idd maar eens op die mensen ed.

Het lijkt heel snel versnelt hoor, kijk maar eens Paso Fino filmpjes, daarvan denk je helemaal, als dat niet versnelt is... :wow:

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 00:02

In dat geval kan ik maar 1 ding zeggen: Zo baasje, zo paard. Want dat baasje loopt er flink naast te huppelen :P