Ik vond dit filmpje op you-tube, ik vond het echt verschrikkelijk om naar te kijken...

Wat vinden jullie hier nou van? Mooi om te zien? Of neigt het naar dierenmishandeling?
Filmpje kreeg overigens veel positieve kritiek.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ran schreef:Nou, ik vond dit dus echt zo zielig voor dit paard. Er was laatst een fimpje te zien van een reiningruiter waar veel ophef over was, omdat dit mishandeling zou zijn en zielig voor het paard etc, maar ik vind dit eerlijk gezegd net zo erg wat hier gebeurd. Kijk, als een paard heel vaak en langdurig achtereen hetzelfde kunstje moet doen en daarbij ook nog tikken krijgt en duidelijk gestressed daarvan is, zou je dit ook als een vorm van mishandeling kunnen zien, vind ik tenminste hoor.
Maar was wel heel benieuwd of meer mensen zich aan zoiets kunnen ergeren.
Ran schreef:Nou, ik vond dit dus echt zo zielig voor dit paard. Er was laatst een fimpje te zien van een reiningruiter waar veel ophef over was, omdat dit mishandeling zou zijn en zielig voor het paard etc, maar ik vind dit eerlijk gezegd net zo erg wat hier gebeurd. Kijk, als een paard heel vaak en langdurig achtereen hetzelfde kunstje moet doen en daarbij ook nog tikken krijgt en duidelijk gestressed daarvan is, zou je dit ook als een vorm van mishandeling kunnen zien, vind ik tenminste hoor.
Maar was wel heel benieuwd of meer mensen zich aan zoiets kunnen ergeren.
PureSylk schreef:Adil schreef:Dierenmishandeling vind ik het niet echt...Hoewel ik er zelf helemaal kierewiet van werd, dat snelle getrappel...Mijn vriend vroeg net ook of dat paard niet psychische problemen aan over houdt
Volgens mij is het een versneld filmpje?