Wij doen ook weer mee.. In dubbelspan pony.. Vorig jaar was de eerste keer en we wonnen gelijk! Kijken of we dit jaar weer leuk mee kunnen doen! Succes allemaal met de voorbereidingen en met de wedstrijd!
klaar.. klaar? nee wij moeten nog alles inpakken maar de planning is al gemaakt en we hoeven vrijdag pas laat te starten
Gucci_
Geplaatst: 26-07-11 18:18
Ik ga weer heen dit jaar. Is toch dichtbij Alleen misschien niet weer naar het avondconcours, want dat met die tuigpaarden vind ik niet zoveel aan, steeds hetzelfde. Wel jammer dat ik dan leuke showrubrieken mis. En de marathon onder het zadel natuurlijk. Kan er zelf niet aan mee doen, want ik weet niet of mijn pony wel goed verkeersmak is en nergens van schrikt.
Wat een geweldige wedstrijd was het weer! Wij zijn met een eerste plekje naar huis gegaan. Tandem liep in de hindernissen goed. Ereronde was ook mooi ondanks dat we bijna op z'n kant gingen.
wij hebben wel redelijk gereden en zijn 3de geworden in de totaal uitslag met de snelste tijd op H1 van de 4 spannen
op H1 hadden wij ook nog een camera man achterop die aan het filmen was voor de dvd van de paardendagen
@ tallechie kwa hindernissen heb je echt wat gemist kwa blub zooi echt niet alles was smerig.. gelukkig hadden wij een heel mooi parkeerplekje in damwoud