Maar baasje raakt er gefrustreerd van

Wat gebeurd er:
Zodra er cavalettiblokken in de piste staan moeten die op de grond ... het maakt niet uit als ze er alleen staan, of in groep, of zelfs opgestapeld .. ze moeten (1 voor 1) op de grond en dan is pony gelukkig ...
Baasje daarentegen ...

Ik heb er echt geen problemen mee als ie de hele hindernis sloopt door verkeerd uit te komen en dus slecht te springen, daar beloon ik hem zelfs nog voor

Ik vind het niet leuk ... echt niet ...

Wat moet ik doen? Is negeren de beste optie? Gaat hij er dan uiteindelijk wel eens een keertje mee stoppen?
Of moet ik dat echt afstraffen (hem dus wegjagen, stem verheffen, weet ik het)?
Het is zelfs zo erg dat hij vol naar de hindernis gaat, dat je denkt van "super, hij gaat goed springen" en dat hij dan voor de hindernis stopt en de boel gewoon omver duwt ... Als we even pauze hebben staat meneer ook altijd de blokken omver te duwen, om daarna verwoede pogingen te ondernemen om erop te gaan staan (iets waar baasje ook niet blij mee is, heb niet het idee dat die dingen gemaakt zijn om een paard te houden

Wat moet je ermee?

Ps: als iemand wat beeldmateriaal wil kan ik wel een filmpje van vandaag online zetten (duurt wel even) .. ben er niet trots op maar na de 50e keer had ik het toch wel een beetje gehad