Deze foto's zijn vanmiddag gemaakt, toen Indy en ik even op de agilitybaan zijn wezen trainen. Nouja trainen, gewoon even lekker met plezier wat 'hobbelen'. Indy heeft de laatste paar weken een aantal keer koliek gehad namelijk..... Waarvan 2x 's nachts zelfs de dierenarts langs heeft moeten komen. Helaas heeft Indy overgevoelige darmen en kan heftig op gras reageren. Zeker nu in deze periode waarin het gras weer gaat groeien, gaat het weer mis als ze op een nieuw stuk komen, ook al bouwen we langzaam op, van een handje, naar 5 min erop, naar 10 min er op etc.... Nu gaat het gelukkig weer goed

Op dit moment zijn wij bezig met het opzetten van de horse agility baan voor de aankomende clinics en trainingsdagen deze zomer, nog niet alle obstakels en hindernissen staan er, maar de pedestal (soort van groot blok/op- en afsprong) was klaar, dus besloot ik om even met haar daar te gaan rijden, want ja dat moet dan wel even getest worden

Ik besloot te beginnen op neckrope, dus hóp met neckrope van de stal, over het erf, door de bak, door de wei, naar de baan!

Uiteindelijk hebben we kennis gemaakt met de pedestal

Indy vond het een erg leuk obstakel

In een drafje met 'een losse teugel'

Slalom

Hop hop hop, afwenden en van hand veranderen

En we 'hoppen' lekker verder!
http://94.100.114.3/1285950001-12860000 ... _Dxd2.jpeg
Galopje

Knuffie! Braaf paard!

En in draf

Knopje Spaanse pas even ingedrukt

En dan nog even op de grond aan het werk.....
Over de agility-brug!

En er weer af

http://94.100.124.28/1285950001-1286000 ... _zxDL.jpeg
Pedestal

En met 4 beentjes erop

En nog een keer de brug

Dit waren de foto's!

Trots en blij met mijn paard, altijd zoveel plezier in wat we doen en dit was gewoon heerlijk genieten en 'lol met je knol'!

Morgen wordt de baan verder afgebouwd, dus nog meer uitdagingen die ook zeker leuk zijn om zo rijdend te doen. Zeker met dit mooie weer kunnen we daar heerlijk onze gang gaan.
Zaterdag hebben we onze eerste lange teugel les van Piet Bakker, dus ben heel erg benieuwd!
Nou bedankt voor het lezen en bekijken van ons topic, een berichtje zou leuk zijn