Zaterdag 4 Juni is het jaarlijkse benefiet Paarden Evenement, voor enkel en meerspannen paarden en pony;s. Het is een oefenmarathon,mooie hindernissen, grote waterbak, altijd erg veel publiek, leuke prijzen en veel te doen eromheen. Wij zijn er zowieso, is voor ons een thuiswedstrijd en nog voor het goede doel ook...
Lijkt me logisch he, jullie allemaal, de die hards uit Z-H en Zeeland, zo'n mooie wedstrijd in de omgeving....... Er kunnen nog wat inschrijvingen bij, dus misschien ook voor beginnende menners, leuk om eens te oefenen, een gezellige sfeer en vrijwel altijd mooi weer......
chan_fritsje
Geplaatst: 15-04-11 08:15
Moet ons trouwens nog wel ff inschrijven Maar zeker, vindt Oosterland spr wedstrijd in de buurt.. En mooi even oefenen tussendoor voor samengesteld op de buitenrit
PPannemieke
Geplaatst: 15-04-11 20:09
Ik doe ook mee!! Voor de eerste keer dit jaar.
Maisie
Geplaatst: 01-06-11 12:00
En hebben we er al zin in ???
Ik wel heb robijn toch maar ingeschreven start nu 2x enkelspan.
Ik kom jureren (dressuur). Ik heb toch echt even op de kaart moeten opzoeken waar Oosterland ligt. Lijkt me een erg leuk concours op de foto's van afgelopen jaren te zien.
Ben zelf aanwezig om dressuur te rijden, maar ook enorm te genieten van het gehele evenement. Wij maken er dus ook echt een dagje uit van. En mijn werk is ook sponsor van het evenement.
Zag het inderdaad al staan op de startlijsten, heb net even gekeken. Rijd ik niet bij je. En heb kennis die wel bij je rijdt even gevraagd niet haar paspoort te vergeten
Jullie rustig aan doen!! geloof ik niets van. Ik doe dit keer wel rustig aan,voor het eerst met Ruby,mooie oefening voor Vrouwenpolder.
mammaslamma
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-11 15:45
Wordt weer een mooie dag morgen, Jan-Leen ben ik al 2 dagen kwijt, opbouwen van de hindernissen en aanverwante dingen..... Een pony staat al ruim een week stevig in de sportbrok, heeft die ook echt nodig, de andere gewoon basisbrok, die heeft genoeg power van zichzelf. Iedere wedstrijd een stukje harder en meer als span, echt er voor gaan wordt volgend jaar, duurt toch altijd wel even voordat 2 pony;s een 2 span vormen....... Iedereen veel plezier morgen en er worden vast door jullie mooie tijden neergezet......