Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:2e hands pakketten zijn prima te doenen er zijn een hoop mensen die je ook les kunnen geven die geen officieel PNH papiertje hebben
Mensen betalen wel al snel 30 euro voor een uur priveles, na tien lessen heb je al bijna één pakket volgens mij, dus ja wat is duur....
ikke schreef:Arabesk schreef:2e hands pakketten zijn prima te doenen er zijn een hoop mensen die je ook les kunnen geven die geen officieel PNH papiertje hebben
Mensen betalen wel al snel 30 euro voor een uur priveles, na tien lessen heb je al bijna één pakket volgens mij, dus ja wat is duur....
Nou, dat die priveles precies is afgestemd op de mogelijkheden en tekortkomingen van de specifieke combi?
Muzefee schreef:ikke schreef:Nou, dat die priveles precies is afgestemd op de mogelijkheden en tekortkomingen van de specifieke combi?
En waar maak jij uit op dat die niet-officiele trainer dat niet doet?
Muzefee schreef:Excuus ikke.
Tempus, ach ik weet niet, reguliere dressuurlessen tikken toch ook al snel aan? Het is alleen fijn als je iets kunt vinden wat aan je 'eisen' voeldoet en de prijs daarmee in verhouding is. Zo heb ik het wel getroffen, heb zelfs meer over voor mijn lessen!
Tempus schreef:Ja vind dat ook erg, maar als iedereen mee doet zit er ook niks anders op dan die prijs te betalen. Je zou alleen denken dat die mensen het doen om de paarden te helpen en niet enkel om er munt uit te slaan ( 50 euro per uur is mooi verdiend he).
Maar zoals ik al zei je kan er toch niet veel aan doen ( goed zoeken en iemand vinden die hetzelfde voor minder doet, want ik geef geen 50 euro per les)
ikke schreef:Tempus schreef:Ja vind dat ook erg, maar als iedereen mee doet zit er ook niks anders op dan die prijs te betalen. Je zou alleen denken dat die mensen het doen om de paarden te helpen en niet enkel om er munt uit te slaan ( 50 euro per uur is mooi verdiend he).
Maar zoals ik al zei je kan er toch niet veel aan doen ( goed zoeken en iemand vinden die hetzelfde voor minder doet, want ik geef geen 50 euro per les)
Je geeft zelf al aan wat je eraan kunt doen, namelijk verder zoeken. Er is dus wel degelijk iets aan te doen.