Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mandy_NY schreef:ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die ervaringen willen delen over mensen die zeggen erg kundig te zijn in de kunst van het natural horsemanship maar er eigenlijk de ballen verstand niet van hebben!!
ik ben er zelf bijna ingetrapt toen de nood hoog was en zou andere mensen hiermee graag willen behoeden voor betaalde slechte adviezen.
aerdenhout1 schreef:Mandy_NY schreef:ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die ervaringen willen delen over mensen die zeggen erg kundig te zijn in de kunst van het natural horsemanship maar er eigenlijk de ballen verstand niet van hebben!!
ik ben er zelf bijna ingetrapt toen de nood hoog was en zou andere mensen hiermee graag willen behoeden voor betaalde slechte adviezen.
Kan ik jou de vraag gaan stellen...ervaring met Z ruiters die denken les te kunnen geven!
Ik denk dat het in willekeurig welke tak van de paardensport voorkomt dat er instructeurs zijn die een goed praatje hebben er geld aan verdienen.
cissy schreef:Zulk soort mensen valt vanzelf door de mand, alleen jammer dat er dan weer paarden de dupe worden.
Wendy schreef:@maura: wat bedoel je precies met 'iemand die aantoonbaar prestaties levert'?
Cassidy schreef:maura schreef:Wie wil nou niet liever een gelukkig paard dan een paard dat (sport)prestaties levert?
En deze twee gaan volgens jou niet samen?
Wendy schreef:Het uitgangspunt dat de lesgever niet jouw paard moet kunnen longeren, maar jou moet leren hoe je het zelf kunt doen, daar ben ik het volledig mee eens
Cassidy schreef:Wendy schreef:Het uitgangspunt dat de lesgever niet jouw paard moet kunnen longeren, maar jou moet leren hoe je het zelf kunt doen, daar ben ik het volledig mee eens
In welk tijdsbestek verwacht je dat resultaat dan te zien? In een uur tijd? Een aantal lessen verder? Is een instructeur die in een uur tijd niet tot iemand door kan dringen meteen een slechte instructeur? Heb je niet ook te maken met de leerling en zijn vermogen om dingen op te pakken/te begrijpen?