Nu heeft mn ukkie de gewoonte om als ik iets nieuws wil gaan aanleren en hij niet helemaal snapt wat ik nou dan bedoel, dingen die hij ooit heeft geleerd gewoon te gaan combineren

Laatst wilde ik gaan werken op het naar voren plaatsen van t been waar ik naar wijs, altijd handig.. Hij kwam met een heeel eigen interpretatie van hetgeen ik vroeg, en ik vond m eigenlijk erg leuk gevonden!
Hij bracht het been dat ik toucheerde naar voren en liet het keurig daar staan terwijl hij zn oog ergens bij die knie bracht. Vandaag deed hij het weer (heb t gelijk maar bevestigd op t commando dat ik vroeg, zag er best heel leuk uit namelijk) keurig toen ik t vroeg en vond t t iig waard om er een vast kunstje van te maken

Nu vroeg ik me dus af; hoe kunnen we dat netjes afwerken? Met kunstjes uit boek heb je natuurlijk een einddoel en bijbeschreven aandachtspunten, maar nu moet ik ineens net zo creatief zijn als poownlief

Dus iemand die door mijn wazige beschrijving ongeveer voor zich ziet wat mn pony deed? En vooral; die daar een nette afwerking en aandachtspunten bij kan bedenken?
Bij voorbaat grote dank