Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rianneke schreef:De markt ligt gewoon op zijn gatHet enige wat ik kan bedenken als je hem/haar snel kwijt wilt is er een lagere prijs voor vragen... 650 euro is al niet veel, maar er is nu zoveel te koop...
QuintyKelly schreef:Een draver is vaak goedkoop omdat het qua karakter soms( dus niet allemaal!) echt geen leuke paarden zijn. Ook staan de dravers er om bekend dat ze na hun koers carriere vaak niet in de galop willen aan springen en in de draf alleen maar hard kunnen gaan. Zul soort paarden zijn dus ook niet geschikt als kinderpony's. Daarom kun je al een draver kopen voor onder de 1000 euro.
Tips om sneller te verkopen: Zet je paard op zoveel mogelijk sites en als je erbij zet dat de prijs n.o.t.k. is dan komen mensen er ookal sneller op af.
nikilover schreef:QuintyKelly schreef:Een draver is vaak goedkoop omdat het qua karakter soms( dus niet allemaal!) echt geen leuke paarden zijn. Ook staan de dravers er om bekend dat ze na hun koers carriere vaak niet in de galop willen aan springen en in de draf alleen maar hard kunnen gaan. Zul soort paarden zijn dus ook niet geschikt als kinderpony's. Daarom kun je al een draver kopen voor onder de 1000 euro.
Tips om sneller te verkopen: Zet je paard op zoveel mogelijk sites en als je erbij zet dat de prijs n.o.t.k. is dan komen mensen er ookal sneller op af.
grote deel wat ik hier lees is onzin,, dravers zijn juist paarden met een werkwillig en goudeerlijk karakter..
Ook de galop enzo wat ik in jouw bericht lees klopt niet.
Dat dravers vaak goedkoop zijn klopt echter wel.
Maarja momenteel liggen de prijzen gewoon heel laag,, voor alle paarden.
TS, probeer tegen zoveel mogelijk mensen in het paardenwereldje te vertellen dat je pony te koop staat.
Je zult er versteld van staan hoe snel dat rondgaat en hoeveel mensen viavia aan hun paard zijn gekomen
Citaat:Een draver is vaak goedkoop omdat het qua karakter soms( dus niet allemaal!) echt geen leuke paarden zijn. Ook staan de dravers er om bekend dat ze na hun koers carriere vaak niet in de galop willen aan springen en in de draf alleen maar hard kunnen gaan. Zul soort paarden zijn dus ook niet geschikt als kinderpony's. Daarom kun je al een draver kopen voor onder de 1000 euro.
babs1992 schreef:dus je kan beter notk er neer zetten als 650? ze staat al op marktplaats enz.. en hier ook..
het vervelende is dat ik haar voor 1 april verkocht moet hebben... verder nog tips weten jullie of er iemand is die een draver wil??
bedankt
babs1992 schreef:nou heb er notk neer gezet hoop dat dat helpt..
babs1992 schreef: