Wie doen er allemaal mee met de indoor van Aalsmeer? Het wordt weer een hele leuke wedstrijd!
Ik doe mee met 2-span pony, Tina & Turner. En we gaan het bekende 8-span laten zien daar! De overige pony's uit het 8-span lopen die dag ook 2-span en 4-span!
Leuk eveline dat je meedoet! Heb mijn wagen verkocht en de nieuwe nog niet binnen, gaat een tijdje duren, anders had ik misschien met Kaytje mee willen doen.
Waarschijnlijk kom ik wel kijken .. Zat erg te twijfelen of ik zou gaan starten of niet, achteraf wel spijt, want kreeg van stalgenoot die daar toch heen ging het aanbod om mijn kar te rijden. Dan was het probleem weer opgelost baal baal baal.. Was wel een leuk moment geweest om tum mee te nemen in het span
Nee, kreeg een mail met daarin dat er droes geconstateerd was bij één van de paarden. We horen nog of het wel/niet doorgaat of dat de wedstrijd wordt doorgeschoven.
Voor degene die het nog niet wisten, de wedstrijd gaat door. Nu kunnen we in ieder geval lekker verder met de voorbereidingen Zijn er behalve de mensen die al gereageerd hadden geen bokkers die starten?
Mooi zo,dat wordt dus vroeg uit bed. Half 6 vertrekken.
Poeltje
Geplaatst: 21-02-11 15:58
Haha, jullie ook al lekker vroeg op pad, schaduw? Zag net een filmpje van jou in Aalsmeer van vorig jaar (en van chan_fritsje). Jullie gingen allebei als een speer.
Gisteren zeiden heel veel mensen op wedstrijd dat het doorging.. Heb verder geen mail gehad.
Nouvel
Geplaatst: 21-02-11 18:44
Ik hoorde van de week dat er bij Wennekers paarden met droes zouden zijn en dat het daarom niet verstandig zou zijn als het door zou gaan, of anders om er naar toe te gaan (vanwege besmettingsgevaar). Droes is nl. erg besmettelijk en je hebt er niks aan als je het meeneemt naar een andere stal...
Maar of het daadwerkelijk wel of niet doorgaat heb ik ook nog niet gehoord...
Er komt heel snel duidelijkheid, mn vader zit in het bestuur, zodra ik iets definitiefs weet zal ik het hier ook laten weten!
@ Nouvel, de paarden zijn helemaal in quarantaine (schrijf je het zo?!) gezet en stel de wedstrijd zou door gaan wordt er niet gereden op het erf bij de stallen, alleen voorin op het terrein en in de binnenbaan.