Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kars schreef:bedankt voor jullie reacties! het zit namelijk zo,
Ik heb mijn fjord nu z'n 3 a 4 maanden voor de kar ( was bij de vorige eigenaar al betuigd) heb hem nu zo'n
2,5 jaar( altijd onder het zadel). heb de eerste 2 maand een professional erbij gehad, en het erg goed, het enige wat hij doet ik als hij van iets schrikt dan gooit hij zich om om het te kunnen zien. dus dacht ik, ik rijd ook zonder kleppen onder het zadel (rij bijna altijd buiten)dus misschien dat hij niet zo schrikt al ik zonder kleppen ga rijden. en vanmorgen was ik hem aan het optuigen en was er klaar voor om weg te gaan, voor het eerst zonder kleppen. liep hij ineens mijn vriend zo ongeveer ondersteboven en begon te stijgeren en raakte in paniek en maakte een grote sprong en kwam hij in de heg terecht van de longeerbak, en zat muurvast. gelukkig allemaal goed afgelopen, hij liep een beetje kreupel maar gelukkig niks ernstig, en hebben hem 3 kwartier erna weer ingespannen met kleppen en ben een klein rondje geweest wat opzich wel goed ging maar was hij nog wel van slag.(ik ook nog wel) ik vraag me dus af op dit nu door de kleppen komt of niet.