Ik heb de zoekmachine er al op los gelaten, maar ik kom er niet uit.
Wie kan helpen?
Dank!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fasel schreef:Ik ben voor NH maar kan me ook niet altijd in dit soort mensen vinden. Mensen zouden wat meer hun eigen gevoel moeten gaan volgen. Tenminste, dat heeft bij mij erg goed gewerkt en is een stuk goedkoper
Botervlieg schreef:" MR heeft niets aangeslingerd. Die beweging bestaat al heel lang. "
In Nederland?
Roep eens? Ik word graag wijzer.
Biepmiep schreef:Volgens mij is de kern van het pobleem van NH dat je er wel boeken over kunt lezen en video e.d kunt zien, maar als je er dan met deze middelen niet uit komt er niemand is die het gewoon kan uitleggen.
Het staat zover weg van alles en dat is jammer.
Daardoor blijft het zweverig.....
Er zijn wel mensen, maar dan ben je een fortuyn kwijt.
(Modde...)
Cassidy schreef:In het boek Horse Whispers and lies staan onder andere de trainingsmethodes van Montys vader. Leg die naast die van Monty neer, en je zult versteld staan hoe zeer die twee op elkaar lijken. Monty heeft de join up methode klakkeloos van zijn vader overgenomen. Monty's vader is NIET de bruut zoals Monty hem in zijn boek heeft beschreven.
JOIN-UP heeft Monty van zijn vader geleerd. Alle marketing eromheen is ontsprongen uit het zieke brein van MR, en om aandacht te krijgen in de media.
Het probleem is dat Monty de door hem verzonnen verhalen allemaal zelf is gaan geloven.
ponyzotje schreef:voorop wil ik stellen dat ik niet voor monty ben, maar dat leg ik later uit. ik vraag me wel af waarin die methodes overeenkomen. ik ben niet van plan dat hele boek te lezen (ik ben nooit fanatiek, alleen tegen fanatiekelingen), maar zou het kort graag eens horen. imo doet monty het paard lichamelijk nog geestelijk echt pijn, op het eerste zicht (!), terwijl zijn vader de paard daadwerkelijk kapot sloeg, wat je ook op de foto's kan zien.
stef schreef:Ik snap echt niet dat dit iemand kan boeien.
Of monty "zijn" methode nou van zijn vader heeft of niet, of ie nou misbruikt is of niet, het zal me echt een rotzorg wezen.
Overigens, WIE zegt dat de verhalen die jij beschrijft WEL waar zijn?
Het lijkt de roddelpers wel zo.
De verhalen van monty zouden niet waar zijn, en waarom zijn die andere verhalen wel waar dan?
Wie zegt dat dat niet geschreven is door iemand die stinkend jalours is? Omdat Monty wel succes heeft, en de schrijver misschien niet?
Of je MR gebruikt of niet, of je ervoor bent of ertegen, het zou me een rotzorg zijn, maar jij cassidy, maakt er zo ongeveer een sport van om die man naar beneden te halen