WildWings (Nikki) van Fotogenikki Fotografie was hier zondag voor een fotoshoot, voor een medebokker die samen met mijn Indy op de foto ging omdat ze heel graag mooie foto's van haarzelf wou met een paard in american native style!
Weet niet of ze haar foto's nog gaat laten zien (zijn erg mooi geworden) ze is niet zo'n heel fanatieke bokker, maar wie weet!
Nikki heeft tussendoor ook nog wat plaatjes geschoten van Indy en toen ik later even een korte demo VD ging laten zien met Bo, ook van haar wat foto's gemaakt, dus leek me leuk om even wat te laten zien!
We beginnen met Indy!
Voor degene die Indy niet kennen, Indy is een 9 jarige bruin pintaloosa merrie.
Eerst even een mooi plaatje:

Even lachen naar het vogeltje!

Steigeren

Zitten tussen de bloemetjes

Nog een keer steigeren

En natuurlijk elke keer tussendoor lekker wat gras eten

Ben er wel trots op hoe ze er nu uit ziet, ze valt beetje bij beetje steeds meer iets af en komt steeds mooier in vorm!
En dan nu Bo!
Bo is een net 6 jarige bruin fewspot appaloosa merrie, zelfgefokt

Zij is nog echt 'in opleiding' wat betreft het vrijheidsdressuur, maar wel leuk om te laten zien wat ze o.a. ook al kent

Bo is heel gedreven en neemt haar taak wat betreft het leren van de oefeningen erg serieus, echt superleuk!

Balletje targetten

Balletje oppakken

Voetje optillen en omhoog houden

Jambette

Ja schudden

Nee schudden (hier moet je een beetje een nee schud beweging bij denken zie je niet zo goed op de foto

(en volgens mij vind ik die ja en nee oefeningen wel erg grappig

Op het blok

Begin van jambette op het blok

En de laatste in link, steigeren
http://94.100.118.207/964050001-9641000 ... _QAgX.jpeg
Ik zal eens kijken of ik binnenkort kan filmen wat Bo allemaal kent, want dit is nog maar een selectie.
Bo gaat in juli voor het 1st mee op demo met de anderen voor 'spek en bonen' puur om ervaring op te doen, ze hoeft in principe niks te laten zien, maar als ze iets aanbiedt is dat mooi meegenomen

Bedankt voor het kijken hoop dat jullie de foto's leuk vonden

Berichtje zou leuk zijn!