Deze week heb ik de neckmount geleerd en vandaag heb ik een filmpje gemaakt. Het gaat nog niet echt soepel, maar dat zal gebrek aan
ervaring zijn...De 1e poging lukt niet, maar je kunt wel goed zien hoe de lift werkt met de 'neck'. 2e poging gaat al beter.Wat vinden jullie ervan???
http://www.youtube.com/watch?v=Pe0Z3HTT5-8
voor als ik buiten ga rijden in de duinen zonder zadel en er gebeurt iets waardoor je moet afstappen...dan wandel ik liever niet 10 kilometer naar huis

Dat gaat er echt een stuk harder aan toe.
. Bovendien, als je vanaf de grond opstijgt hangt er ook een heel gewicht aan hem. En bijv. met dekken hangt er een heel paard op een ander paard..en dan bewegen ze ook nog!

Neem aan dat je dit niet elke dag 10x doet, dus lijkt me allemaal wel meevallen hoor!
Ik ben ook niet getraind om mijn kinderen op mijn rug/ nek te nemen, mijn wervels helemaal niet en weet je...het doet niet eens pijn. We hebben het over 600 kilo aan paard tegenover een meegevend mens van 55 kilo. Kijk eens naar hem, echt helemaal nergens is te zien zien dat hij het ook maar enigzins vervelend vindt.