bordeauxrood is natuurlijk wel heel chique, zeker als je er beige/lichtgeel/caramel details aan geeft...
Aan de andere kant kom ik die kleur wel heel vaak al tegen. Het licht er ook een beetje aan wat je met je wagen wil, als je eens iets anders wil, zou ik zeggen neem een vrolijk kleurtje. Lichtgeel, lichtgroen, aqua, lime, of legergroen met camouflage.
Groetjes, lacuna
Biancacoo
Geplaatst: 30-03-10 08:27
kleur tja, ligt eraan wat je ermee gaat doen denk ik. Als je er ook dressuur wedstrijden mee gaat rijden, zou ik hem niet limegroen maken ofzo. Dan zou ik toch voor een meer traditionele kleur kiezen als zwart met zilver of bordeaux rood (met een beige of rode striping ) Moeilijk hoor, een wagen in een hippe snelle kleur is ook gaaf, maar ja het is geen marathonwagen. Daar zou ik toch rekening mee houden. Ga je hem zelf schilderen, of laat je het ergens spuiten
ik vind groen ook wel heel mooi maar blauw of idd bordeauxrood is ook wel heel mooi,. wat is het doeleinde van de kar recreatief of wedstrijd misschien is bruin met zwart ook mooi !!
Een mooie heldere kleur blauw. Geen felblauw ofzo maar ook geen donkerblauw. Er tussen in
Bojar
Geplaatst: 30-03-10 15:18
Dat denk ik ook: een mooie tussenkleur blauw! Volgens mij noemen ze dat hemels blauw! Dat is iets lichter als donkerblauw! Dan spreekt het wat meer. Of bordeaux is natuurlijk ook erg mooi! Ik vind groen wel erg standaard voor een wagen.