Lengte van mijn pessoa

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tanjake13

Lengte van mijn pessoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 20:10

Hallo!
Ik heb juist een longeersingel en pessoa gekocht, maar mij lijkt het of de pessoa te klein is?
Ik heb hier totaal geen ervaringen mee, maar hij staat op dit moment op het grootst, enkel de broek kan ik nog aanpassen.
Ik heb niet veel foto's, maar wat denken jullie, is de pessoa te klein?
En is hij op de juiste manier bevestigd?

Afbeelding

Afbeelding

Vele groetjes,
Tanja

SIEMxFUNNY

Re: Lengte van mijn pessoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 20:47

Hoe heb je hem bij je bit zitten ?
Op de 2e foto lijkt het net of je de katrollen bij het bit hebt.
Van zo ziet hij er niet extreem klein uit of wat.

Tanjake13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 20:56

SIEMxFUNNY schreef:
Hoe heb je hem bij je bit zitten ?
Op de 2e foto lijkt het net of je de katrollen bij het bit hebt.
Van zo ziet hij er niet extreem klein uit of wat.

Katrollen zitten bij het bit.
Ik weet niet hoe hij zou moeten zitten, maar het lijkt me aangenamer voor hem moest hij zijn neus voor zich uit kunnen strekken...

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 21:00

Jawel hoor, de katrolletjes moeten aan het bit. De touwtjes kun je tussen de voorbenen door doen, zoals op de foto's of naar boven leiden en daar vastmaken voor meer oprichting. Ik vind me inderdaad wat krap ogen aan de zijkanten. Je kunt zo niet echt veel buiging en stelling ' maken' door de lijnen te verkorten of te verlengen. Broek zit wel goed. Toch een maatje groter misschien?

Tanjake13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-10 21:52

Diane65 schreef: