Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
oOoKellyoOo schreef:Ik mijn ogen toch wel hoor, wil niet over zzzwaar beginnen, maar ik vind een z proef moeten ze makkelijk kunnen, wel met een goede ruiter die ook het paard aanvoelt en weet wat waar meer uit te halen valt als het op andere punten matig is. Maar ik denk dat het voor draver ook wel haal baar is, oke je zult er langer voor moeten werken, het ligt er ook aan hoelang hebben ze op de baan gelopen enz
Hier op stal staat er eentje daar sta ik met open ogen te kijken als die door de bak gaat, en dat te bedenken dat hij pas onder het zadel is, maar er zit ook iemand op die wat kan
Judith_ schreef:Lianne, dat ben ik niet met je eens. Mijn draver heeft een hele zuivere drie tact galop zonder daar extra moeite voor te hoeven doen. En zo ken ik meer dravers die netter kunnen galoperen dan de gemiddelde kwpner.
Natuurlijk worden dravers gefokt voor hun draf en worden ze hier ook op getraind. Je hebt er tussen zitten die niet goed galoperen, maar die heb je in elk ras zitten.
lianne125 schreef:melizz13 schreef:dat kan zeker wel
dravers kunnen net zo goed galoperen als andere paarden
dus het zou wel moeten kunnen
ik zeg ook helemaal nergens dat ze niet kunnen galopperen. het gaat alleen meestal in 4 tact en dat wordt niet gewaardeerd in de dressuur, evenals een laterale korte stap
Citaat:dat snap ik
maar dat verschilt gewoon per draver
maar de meeste zullen dat echt wel kunnen
met een beetje gedult & oefenen is bijna alles te bereiken