Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzan_bobar schreef:heey wereld...
Wat ontzettend gaaf! Zou je fotos (mag ook per pb natuurlijk) willen plaatsen en je ervaringen erbij. Zou je kunnen laten zien hoe je de sulky uitbalanceerd achter je paard? Heel veel plezier ermee in ieder geval!
Suzan_bobar schreef:nou mij is vertelt dat een sulky uitgebalanceerd moet worden achter het paard..... Het kan anders zijn dat je paard weg stapt en de sulky achterover klapt....
Zelf heb ik nog geen ervaring hiermee dus vandaar mijn vraag hierover... Misschien weet iemand dat die met de oxer ment?
wereld schreef:Suzan_bobar schreef:nou mij is vertelt dat een sulky uitgebalanceerd moet worden achter het paard..... Het kan anders zijn dat je paard weg stapt en de sulky achterover klapt....
Zelf heb ik nog geen ervaring hiermee dus vandaar mijn vraag hierover... Misschien weet iemand dat die met de oxer ment?
nou een sulky kan natuurlijk niet achterover klappen als je hem goed vast maakt...
Refagreni schreef:Een fatoenlijke sulky kost 2x zo veel dus wat verwacht je. Je krijgt waar naar je geld, zo simpel is het.