Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:ook gewoon in de wei gedraagt onze draver zich soms idioot, dan heeft een ander paard bijv. al wel gras erbij en hij niet en dan gaat hij zich enorm opfokken. Terwijl een normaal paard gewoon kijkt 'oh ik kan er nog niet bij, jammer dan'
De draver blijft zich maar opvreten en druk maken, gaat met zijn hoofd gooien en rennen
Arabesk schreef:ook gewoon in de wei gedraagt onze draver zich soms idioot, dan heeft een ander paard bijv. al wel gras erbij en hij niet en dan gaat hij zich enorm opfokken. Terwijl een normaal paard gewoon kijkt 'oh ik kan er nog niet bij, jammer dan'
De draver blijft zich maar opvreten en druk maken, gaat met zijn hoofd gooien en rennen
Chantalll schreef:Arabesk schreef:ook gewoon in de wei gedraagt onze draver zich soms idioot, dan heeft een ander paard bijv. al wel gras erbij en hij niet en dan gaat hij zich enorm opfokken. Terwijl een normaal paard gewoon kijkt 'oh ik kan er nog niet bij, jammer dan'
Hier heb ik dan weer geen last vanMijn merrie en veulen worden dan niet idioot ... maar Uuf is dan ook gewoon de baas, er staat een welshje bij in en die kan er gewoon rustig bij komen.
Wel merk ik aan haar dat als ze iets merkt wat ze niet helemaal goed kan zien (d.m.v. Auto voor een een struik of iets dergelijks) dan verandert ze van merrie naar hengst
Briesen als een gek oren erop, prachtig gezicht !