Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tot nu toe is balken draven bij haar de meest effectieve manier om de achterhand goed te stimuleren, gewoon aan de longe is dat nog erg moeilijk.
) en tjee wat een verademing haha, de echte is wel degelijk zijn geld waard en is veel gemakkelijker met instellen etc. Daarbij blijft het bontje fatsoenlijk zitten. knollentuin schreef:@alves,dat zijn toch die power parels? ik wist niet meer de merknaam
we hebben een voormalige vuilnisberg naast stal
maar ook leuke heuveltjes in t bos verderop.als ik longeer dan gebruik ik touwtjes,en ook dan verander ik vaak van houding.en indd de tijd nemen,gaat maanden overheen en je kunt t niet afdwingen .ook een goeie warming-up is verschrikkelijk belangrijk,de spieren rustig opwarmen,dan ontspannen afwisselen met inspannen en erna een fijne cooling-down is in mijn ogen ook erg noodzakelijk voor spieropbouw. je zorgt met lekker uitdraven en lang uitstappen erna voor het afvoeren van afval stoffen,je gaat spierpijn tegen en t paard zal de volgende training soepeler aan zn werk kunnen beginnen. succes hoor!groetjes dees